Goedenmorgen, een newby.

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
ppw

Re: Goedenmorgen, een newby.

Berichtdoor ppw » 07 Mar 2015, 22:34

nou, doe mij UK maar... zeker qua aanpassen, omwisselen van blokken, om nog maar te zwijgen over tax...... :roll: :roll:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Peter Brig

Berichtdoor Peter Brig » 08 Mar 2015, 07:49

Edward schreef:Och, heb vroeger ieder jaar weer een sleutelmiddag gehad met een makker als z'n wagen voor de Belse variant van apk moest. Aangezien daar niks mag wisselden we jaarlijks zowat het hele sportonderstel en nog wat. :shock: :shock:

Het is overal wel wat. Maar doe mij toch Nederland maar :lol: :lol:

Ja, inderdaad. Daar heb je ook weer gelijk in. De keuring is hier niet echt aangenaam. Wij hebben zelfs tuningtaks, als je een sportstuurtje monteert, kost dit je jaarlijks enkele euro's. :lol:

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 08 Mar 2015, 10:28

ppw schreef:nou, doe mij UK maar... zeker qua aanpassen, omwisselen van blokken, om nog maar te zwijgen over tax...... :roll: :roll:

toch nog een keer kijkn hoe het in de UK gaat dan..... als je een bullbar monteerd betaal je meer verzekeringspremie, als je het niet opgeeft aan de verzekering dat je een bullbar hebt, loop je risico dat ze niet (volledig) uitkeren. en dit geldt voor veel meer aanpassingen aan je auto (andere veren, lier, etc etc etc) Ook in engeland moet elke technische aanpassing goedgekeurd worden... en dat dat niet "vanzelf" gaat blijkt uit het toch redelijke forse aantal auto's dat de aanpassing niet goedgekeurd heeft en zo verkocht wordt
gone

Terug naar “Nieuw op het forum”