Noord Brabant
-
Roger B.
Re: Raaên Noord Brabant
hey..... was geen gezeik, was oprechte interesse waar hij geweest was.....
gone
- Chrsitiaan
Vind ik ook, was geen gezeik.
Maar 't is toch wel ver gekomen dan ne Vlaming hier foto's moet komen posten van LR's in jullie omgeving ...
Maken die +3500 geregistreerden hier dan nooit eens een ritje op zondag.
Allemaal muismat-offroaders?
Maar 't is toch wel ver gekomen dan ne Vlaming hier foto's moet komen posten van LR's in jullie omgeving ...
Maken die +3500 geregistreerden hier dan nooit eens een ritje op zondag.
Allemaal muismat-offroaders?
-
Landmarcs
Chrsitiaan schreef:Allemaal muismat-offroaders?
Dat vind ik een mooie, die moeten we hoog houden !! Ik wil een AT-muis.
Bedenk wel dat we hier in de noordelijke Nederlanden ruim voorzien zijn van asfalt.
We zijn ook daverend blij met al die asfaltmachines .... ze maken namelijk van ieder off-road terreintje dat ze tegenkomen er twee.
Dat die twee dan nauwelijks muis-groot zijn is een vervelend detail. (Maar zo komt het dat we ook zo graag muismat-offroaden.)
Groeten MarcS
- Chrsitiaan
Ach Marc, in Belgistan is het ook al lang gene vette meer.
In de Ardennen kan je prachtige trips uitzetten, maar daar mag het niet ... waar om denk dat wij zo dikwijls in Frankrijk gaan rijden?
Vorig jaar hebben we eens een toerke in mijn direct omgeving (Zuider Kempen, grens Hageland) gedaan. Was zeer leuk, weet enkele pittige stukjes waarvan een deel op privé terrein ... alles bij elkaar te weinig om een interessant roadbook te maken. De verhouding on-/verhard zou maar pover zijn.
Heb daar uiteraard ook foto's van :
https://picasaweb.google.com/deffreak/2 ... directlink
In de Ardennen kan je prachtige trips uitzetten, maar daar mag het niet ... waar om denk dat wij zo dikwijls in Frankrijk gaan rijden?
Vorig jaar hebben we eens een toerke in mijn direct omgeving (Zuider Kempen, grens Hageland) gedaan. Was zeer leuk, weet enkele pittige stukjes waarvan een deel op privé terrein ... alles bij elkaar te weinig om een interessant roadbook te maken. De verhouding on-/verhard zou maar pover zijn.
Heb daar uiteraard ook foto's van :
https://picasaweb.google.com/deffreak/2 ... directlink
Laatst gewijzigd door Chrsitiaan op 10 Dec 2014, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Landmarcs
Tja, ik kom in Frankrijk ook eerder van de verharde weg af als hier. D'r zijn er hier nog wel een paar zandpaden (in dit seizoen soms modderpaden), maar ik weet niet of ze nog lang bestaan als teveel mensen van het bestaan weten.
En ... ik ben niet zo van roadbooks en rondritten. Ik ben meer van: ik ben hier en daar wil ik heen, en soms is de kortste weg niet de makkelijkste, is de kortste wel de makkelijkste dan is soms de omweg leuker.
Groeten MarcS
En ... ik ben niet zo van roadbooks en rondritten. Ik ben meer van: ik ben hier en daar wil ik heen, en soms is de kortste weg niet de makkelijkste, is de kortste wel de makkelijkste dan is soms de omweg leuker.
Groeten MarcS
Tja, ik kom met grote regelmaat in Brabant en ga errug vaak off road.
Helaas ben ik met een camera nog beroerder dan met een steek en ringsleutel. Als ik er al aan denk...
Helaas ben ik met een camera nog beroerder dan met een steek en ringsleutel. Als ik er al aan denk...
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Mooie foto's!
Mijn schoonfamilie komt uit N-Brabant en bol daar ook weleens door de modder rond. Het gezicht van m'n schoonvader: 'Waar heb je nu weer gezeten?'
Wel gebied in N-Brabant is dit? Ik doe over twee weken mee met een offroad toertocht in de buurt van Reusel.
Mijn schoonfamilie komt uit N-Brabant en bol daar ook weleens door de modder rond. Het gezicht van m'n schoonvader: 'Waar heb je nu weer gezeten?'
Wel gebied in N-Brabant is dit? Ik doe over twee weken mee met een offroad toertocht in de buurt van Reusel.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
- Chrsitiaan
Dat treft, we zijn in Reusel vertrokken !
- Chrsitiaan
Vorige week zondag nog eens een toerke gedaan in Noord Brabant.
Weer vertrokken in Postel, direct NL binnen, deze keer andere richting uit gereden, gestopt met raaên pal op de grens BE-NL nabij Achel.
En kom nu weer niet klagen dat er in NL niet deftig offroad kan gereden worden he

Hapertse Heide

Weer vertrokken in Postel, direct NL binnen, deze keer andere richting uit gereden, gestopt met raaên pal op de grens BE-NL nabij Achel.
En kom nu weer niet klagen dat er in NL niet deftig offroad kan gereden worden he
Hapertse Heide
-
Roger B.
Ik denk dat brabant wel een van de meest toegankelijke provincies is.
heb het al een poos niet meer in Zuid Limburg geprobeerd, maar daar is eind jaren 90 heel veel dichtgetimmerd met
verder zijn er veel wegen in bosrijke omgeving in veel provincies gesloten voor motorvoertuigen.
en zoals gezegd is er een verschil tussen "privé" of met een club met 150-300 voertuigen een rit rijden
heb het al een poos niet meer in Zuid Limburg geprobeerd, maar daar is eind jaren 90 heel veel dichtgetimmerd met
verder zijn er veel wegen in bosrijke omgeving in veel provincies gesloten voor motorvoertuigen.
en zoals gezegd is er een verschil tussen "privé" of met een club met 150-300 voertuigen een rit rijden
gone