Roger B. schreef:ik denk (en vind het niet meer dan logisch) dat de club geen verantwoordelijkheid gaat nemen voor de manier waarop mensen deelnemen aan evenementen, het aanmelden voor de evenementen regeling is iets wat alleen de club kan doen. zorgen dat je auto volgens de regels mee doet is je eigen verantwoordelijkheid. Als je als club deze info gaat onderzoeken en verstekken loop je alleen maar kans op gez@#k als er iets onjuist is aan de info die je aan je leden verstrekt.... niet aan beginnen als club lijkt me
Ehhh .... ik zeg niks over verantwoordelijkheden .... maar als je als club de stappen neemt om de "evenementenregeling" van toepassing te laten zijn dan is het toch niet gek om óók de precieze voorwaarden na te vragen -- dat lijkt mij gewoon handig, faciliterend richting de leden.
Overduidelijk is het dat daarna iedereen individueel verantwoordelijk is en ook individueel in de slag met de bealstingdienst moet als er bij die dienst toch iets mis gaat.
Groeten MarcS
PS Voor mij maakt het verder niet uit, ik val op geen enkele wijze onder dit soort regelingen. (En ik maak straks sowieso mijn eigen, andere, kerstrit.)