110 kopen in de UK
Re: 110 kopen in de UK
gewoon op de prik gooien, is ( in mijn optiek
) wat diverser en meer info te vinden... en auto's ouder dan 15 jaar hebben geen BPM 
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Als je meer dan een jaar woonachtig bent in het buitenland, en daar een auto minimaal 6 maanden op je naam hebt gehad, kun je deze auto bij terugkomst in Nederland zonder dat je BPM of BTW hoeft te betalen invoeren. Van deze regeling wordt veel gebruik gemaakt door militairen die bijvoorbeeld 3 jaar in de States/Antillen/UK geplaatst zijn. Na terugkomst in Nederland mag je de auto idd een tijdje niet verkopen, de periode weet ik niet zo uit mijn hoofd.
Op dat moment ben je namelijk niet aan het importeren, maar je eigendom aan het verhuizen. Om ervoor te zorgen dat men niet 12 gloednieuwe RRS mee terug verhuisd, is er die regel dat hij minimaal 6 maanden in bezit moet zijn.
Marc
Op dat moment ben je namelijk niet aan het importeren, maar je eigendom aan het verhuizen. Om ervoor te zorgen dat men niet 12 gloednieuwe RRS mee terug verhuisd, is er die regel dat hij minimaal 6 maanden in bezit moet zijn.
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
Ik heb een tijd in Malta gewoond en daarna terug naar Nederland. Auto gewoon ingeschreven en dat kostte niets (Want ik geloof dat als hij ouder is dan een paar jaar en eigendom dat je dan op je eigen naam, gratis kunt inschrijven).
Inderdaad, geen BPM en BTW; valt onder verhuisboedel. Daarom bij verhuizing half jaar van te voren nieuwe M3 kopen! 
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE