Gewoon spiegeltape halen bij een vakhandel, die heeft een foamlaag van diverse diktes. Ik gebruik meestal 2mm dikke tape. Het ziet er iig al weer goed uit!
Discovery 2 '99 Td5: rechter voorflank vervangen
Re: Discovery 2 '99 Td5: rechter voorflank vervangen
Heb bij de onze de hele set spatbordranden eens vervangen omdat die er niet uit zagen. Die dingen zitten gewoon met dubbelzijdige tape vast en zo kun je dus ook een nieuwe of andere vastzetten.
Gewoon spiegeltape halen bij een vakhandel, die heeft een foamlaag van diverse diktes. Ik gebruik meestal 2mm dikke tape. Het ziet er iig al weer goed uit!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Hi , zo heb ik het ook gedaan, en de spatbordrand zit er alweer mooi en vast op.
Grts
Paul
Grts
Paul
Netjes gedaan hoor, Niagara Grey net als die van mij als ik me niet vergis.
Paul,
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.
Thanks, alleen die bumper met dat grijs .....ik moet er aan wennen, mocht ik de kleurcode weten zou ik mijn grill in dat kleur laten spuiten of ruilen tegen een gave mooie zwarte bumper.
Grts
Paul
ja, inderdaad, kleurcode 574 is mijne.
Grts
Paul
kleo6538 schreef:Thanks, alleen die bumper met dat grijs .....ik moet er aan wennen, mocht ik de kleurcode weten zou ik mijn grill in dat kleur laten spuiten of ruilen tegen een gave mooie zwarte bumper.
Grts
Paul
Bumper is Bonatti Grey zo te zien, LRC 659. Ik zou met je ruilen als ik in NL zou wonen aangezien ik mijn bumper toch een keer wil spuiten. Als je een beetje handig bent met de spuitbus kun je het ook zelf doen.
Paul,
Misschien ben je ooit eens in het land en kunnen we afspreken ?
Kan ook ergens in de midden zijn, een krik en wat sleutels en dan is het ombouwen toch zo geklaard.
Kan ook ergens in de midden zijn, een krik en wat sleutels en dan is het ombouwen toch zo geklaard.
-
Roger B.
krik??? voor een bumper van een D2 te demonteren?? die heb zelfs IK met mijn postuur niet nodig

maar euhhhh.... netjes afplakken die hoeken die nu bonatti zijn, lichtjes opschuuren met p1000 of zo, en goed ontvetten, en dan ff overspuiten...desnoods met een 2k spuitbusje
maar euhhhh.... netjes afplakken die hoeken die nu bonatti zijn, lichtjes opschuuren met p1000 of zo, en goed ontvetten, en dan ff overspuiten...desnoods met een 2k spuitbusje
gone
Thanks voor de tip.
alhoewel hij begint me te bevallen :
-
Roger B.
vind die zilverkleurige grille storender dan de lichtere hoekjes van de bumper
gone