Groet Jan
ninety/oneten/127 radio inbouwen?
Re: ninety/oneten/127 radio inbouwen?
Áls hij daar oor gaat wel ja. Scherp, had ik even overheen gekeken
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Re: radio
donkeasy schreef:Dank je PPW,
Ik denk dat ik het zo ga doen, mooi clean.
Kom op zeg, dat ziet er toch niet uit
Je hebt voor in de defender van die originele radiobakjes- ik weet echt effe niet de naam van zo'n ding- die je netjes in het " handschoenen" deel van je dasch monteert, zeg maar lichtjes omhoog staand.
Af en toe zie je ze voorbij komen op MP, pakweg 25 euro.
indien gewenst, pb me dan , dan kan ik een foto van de mijne mailen.
Voorgestelde versie is leuk in een oude gare W123, inn de binnenlanden van Burundi ofzo..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: radio
VeeTee schreef:Roger B. schreef:er zijn DIN radio's die niet zo diep zijn als de "standaard" din maat
Klopt, maar vraagsteller heeft het over een "radio/cd-speler"... En dan gaat die vlieger helaas niet op. Als je geen cd-speler hoeft en "genoegen" neemt met aansluitmogelijkheden voor USB-stick en/of iPod kun je wel een ondiepe versie vinden.
geen idee hoeveel je te kort komt met een standaard DIN lengte radio, maar ook met CD zijn er verschillende lengtes, scheelt maar enkele cm ofzo, maar kan voldoende zijn.
die zonder cd zijn er in minder dan de helft van de standaard diepte
gone
Re: ninety/oneten/127 radio inbouwen?
't is effe klooien, maar dan heb je ook wat: 
Laatst gewijzigd door VeeTee op 16 Okt 2014, 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Re: ninety/oneten/127 radio inbouwen?
Ha ha ha Tim neemt geen blad voor de mond
Je bedoeld dit ding?
Groet Jan
Je bedoeld dit ding?
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: ninety/oneten/127 radio inbouwen?
die onderste, de bovenste is een defender radioconsole van vóór pakweg 2002 ofzo, eergens in de Td5 zijn ze overgestapt naar die console ala mudstuff
gone
Re: ninety/oneten/127 radio inbouwen?
Dat klopt, zo'n bakje heb ik er nog in zitten. Dacht dat Tim die bedoelde. Van af ergens 2002 zijn idd overgestapt. Wil nog wel eens een mudstuff, rapter oia console in bouwen.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Re: ninety/oneten/127 radio inbouwen?
JanTD5 schreef:Ha ha ha Tim neemt geen blad voor de mond![]()
Je bedoeld dit ding?
Groet Jan
Thats the one!
kom op zeg, is toch vele malen netter, en geen enkel risico van dat je radio los trilt, wat op die afrika locatie volgens mij geheid gaat gebeuren, tenzij je weer een of andere houtje touwtje constructie ervoor moet fabriceren.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: ninety/oneten/127 radio inbouwen?
VeeTee schreef:'t is effe klooien, maar dan heb je ook wat:
mooi, ga ik ook voor, maar ff geen tijd.... wel alle schakelaars ( ARB-blauw) zo goed als binnen.... Roger laat op zich wachten
heb je wel genoeg ruimte erachter voor alle draden? en waarom CB boven, en radio onder? ik ga voor andersom denk ik, en ook nog voor twee sigarettenladers( 1x dubbel usb) en twee meters, als ik een shunt voor m'n amp.meter kan vinden
hoe zaag je die? met een flex/decoupeer? en zijn ze voor-geïndexeerd?
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Re: ninety/oneten/127 radio inbouwen?
ppw schreef:heb je wel genoeg ruimte erachter voor alle draden? en waarom CB boven, en radio onder? ik ga voor andersom denk ik, en ook nog voor twee sigarettenladers( 1x dubbel usb) en twee meters, als ik een shunt voor m'n amp.meter kan vinden![]()
hoe zaag je die? met een flex/decoupeer? en zijn ze voor-geïndexeerd?
Ruimte houdt niet echt over, gaat allemaal net.Ik had ook eerst de CB onder, maar (stom, merk je pas als 't zit) dan krijgt die grote stekker van de microfoon ruzie met de versnellingspook in z'n één... Dus de boel maar omgedraait.
Ik heb bij de onderbak vh dash zo'n klein los ijzerzaagje in een handvat gebruikt, bij de console heb ik de uitsparingen met een dremel gemaakt.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten