Jeroen
Disco2 Td5 2002 trekhaaknummer
-
sleen42
Re: Disco2 Td5 2002 trekhaaknummer
Weet ik nog niet,maar de RR van Roger kost hetzelfde
,die zal het wel weten.Zodra ik mijn kenteken heb weet ik dat pas,zal ongeveer 450 euro zijn,denk ik,per jaar en niet zoals in NL per kwartaal
Jeroen
Jeroen
Discovery Td5 werk auto:-)
-
Roger B.
431 als ie een klasse schoner is dan mijn p38, anders 678 of iets rond die bedragen
gone
-
sleen42
Zo,al opgelost.
Heb aan de hand van de foto's even beter de plek bekeken waar de sticker zou moeten zitten
Je kon echt precies zien waar de sticker zou moeten zitten..........
even met mijn nagel er over en.........de sticker zit netjes onder tectiel.
De tuv meneer wilde geen vieze handen en IK heb niet goed genoeg gekeken
Geluk dus bij een ongeluk,maar voor diegene die wel zo'n sticker wil hebben die zijn dus wel te verkrijgen via Oris!!!Dat heb ik ook weer geleerd.
Jeroen
Heb aan de hand van de foto's even beter de plek bekeken waar de sticker zou moeten zitten
Je kon echt precies zien waar de sticker zou moeten zitten..........
even met mijn nagel er over en.........de sticker zit netjes onder tectiel.
De tuv meneer wilde geen vieze handen en IK heb niet goed genoeg gekeken
Geluk dus bij een ongeluk,maar voor diegene die wel zo'n sticker wil hebben die zijn dus wel te verkrijgen via Oris!!!Dat heb ik ook weer geleerd.
Jeroen
-
Roger B.
zoals ik al zei........die sticker gaat er echt niet zomaar vanaf

gone
-
sleen42
Nee stom hé!
Dacht eerst dus nog van;je kunt nog wel zien waar de sticker precies zat,toen dus even met de nagel er over ...
Jeroen
naja weer een afkeurpunt minder,nu nog wat lampjes ,motornummer zichtbaar maken want er kunnen volgens de tuv 3 soorten motoren in zitten(10p,15p,...)maar als je niet weet waar dat nummer staat dan kun je lang zoeken.Is toch ook bijna niet te zien daar onder/achter het uitlaat spruitstuk!En natuurlijk op de hoek voor het keuringsstation even de oliedruppeltjes eraf vegen...motor mag wel zweten maar geen druppels er onder.Weet wel dat ik daar wat aan moet doen maar eerst het witte kenteken er op zien te krijgen,dan hou ik vanzelf geld over voor een aantal pakkingen en oliekeeringen
Jeroen
Dacht eerst dus nog van;je kunt nog wel zien waar de sticker precies zat,toen dus even met de nagel er over ...
Jeroen
naja weer een afkeurpunt minder,nu nog wat lampjes ,motornummer zichtbaar maken want er kunnen volgens de tuv 3 soorten motoren in zitten(10p,15p,...)maar als je niet weet waar dat nummer staat dan kun je lang zoeken.Is toch ook bijna niet te zien daar onder/achter het uitlaat spruitstuk!En natuurlijk op de hoek voor het keuringsstation even de oliedruppeltjes eraf vegen...motor mag wel zweten maar geen druppels er onder.Weet wel dat ik daar wat aan moet doen maar eerst het witte kenteken er op zien te krijgen,dan hou ik vanzelf geld over voor een aantal pakkingen en oliekeeringen
Jeroen
Even inbreken in je topic, sorry
Is iets bekent of er voor de trekhaak van Defender ook een vervangende sticker te krijgen is? De mijne is pleite niet verstopt onder tectyl, verf oid. Wil volgend jaar een zwaardere aanhanger er achter gebruiken en dan zou dat wel eens verstandig kunnen zijn dat het trekhaak frame een gegevens plaatje heeft.
Groet jan
Groet jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
sleen42
Hallo Jan,
zie bijdrage van Sketcher op pagina 2.Even aanmelden en dan kun je kijken of ze ook een sticker voor jou hebben.Of als je weet wat voor merk het is even googlen en zoeken naar fabrikant en daar ZELF informeren.Dus niet via handelaar of garage want die vinden dat denk ik te veel werk
Jeroen
zie bijdrage van Sketcher op pagina 2.Even aanmelden en dan kun je kijken of ze ook een sticker voor jou hebben.Of als je weet wat voor merk het is even googlen en zoeken naar fabrikant en daar ZELF informeren.Dus niet via handelaar of garage want die vinden dat denk ik te veel werk
Jeroen
Is toch een D2 forum? Ben er een nodig voor een Defender trekhaak, af fabriek.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
Roger B.
dacht dat daar geen stickers op zitten maar metalen plaatjes met de betreffende info.
dan moet je eerst weten welke trekhaak er onder zit (hoeft niet af fabriek te zijn, zat dealers bestellen de auto zonder en monteren voor aflevering zelf een trekhaak er onder
als je bijvoorbeeld een brink hebt ga je met de auto naar Brink Nederland en die zetten er dan een nieuw plaatje op voor je (wellicht wel op afspraak, ze zullen die plaatjes vast niet voor elke trekhaak zo hebben liggen)
foto van de trekhaak?
dan moet je eerst weten welke trekhaak er onder zit (hoeft niet af fabriek te zijn, zat dealers bestellen de auto zonder en monteren voor aflevering zelf een trekhaak er onder
als je bijvoorbeeld een brink hebt ga je met de auto naar Brink Nederland en die zetten er dan een nieuw plaatje op voor je (wellicht wel op afspraak, ze zullen die plaatjes vast niet voor elke trekhaak zo hebben liggen)
foto van de trekhaak?
gone
Voor zo ver ik weet was het een sticker van land rover zelf. Merk trekhaak? Ehhh de zelfde die onder elke 110 zit
Groet Jan
Groet Jan
- Bijlagen
-
- Zo'n ding als deze.
- image.jpg (13.9 KiB) 4908 keer bekeken