niket gezien, maar wellicht passend te maken....
(ik ook niet, hij ligt niet voor niks op de vloer van de garage)
Binnenkort maar een enkeltje milieustraat boeken...
Drijfstang lager(schalen)
Re: Drijfstang lager(schalen)
Discovery2
Sankey/StormTrailer
Sankey/StormTrailer
Re: Drijfstang lager(schalen)
TMW schreef:
Binnenkort maar een enkeltje milieustraat boeken...
De milieustraat kost doorgaans geld. Een blok is oud ijzer en dat levert geld op als je naar een oudijzerboer rijdt.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Drijfstang lager(schalen)
@toine: nop, een totaal ander blok;
de b/bgt heeft een 1.8 (1789 cc) 4 cilinder, vanaf de introductie, 1962.
Heeft dit behouden tot het eind, 1980.
Aanvankelijk 3 maal gelagerd, later 5 maal gelagerd.
@ ed,
ik geef toe, moeilijk te weerstaan, maar ik moet nu eenmaal keuzes maken, echt...
wel mooi, de originele velgen die bij de laatste serie b hoorde, de zogenaamde LE uitvoering.
(limited edition)Zijn in Nl relatief zeldzaam, die velgjes.
de b/bgt heeft een 1.8 (1789 cc) 4 cilinder, vanaf de introductie, 1962.
Heeft dit behouden tot het eind, 1980.
Aanvankelijk 3 maal gelagerd, later 5 maal gelagerd.
@ ed,
ik geef toe, moeilijk te weerstaan, maar ik moet nu eenmaal keuzes maken, echt...
wel mooi, de originele velgen die bij de laatste serie b hoorde, de zogenaamde LE uitvoering.
(limited edition)Zijn in Nl relatief zeldzaam, die velgjes.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: Drijfstang lager(schalen)
tim schreef:@toine: nop, een totaal ander blok;
de b/bgt heeft een 1.8 (1789 cc) 4 cilinder, vanaf de introductie, 1962.
Heeft dit behouden tot het eind, 1980.
Aanvankelijk 3 maal gelagerd, later 5 maal gelagerd.
@ ed,
ik geef toe, moeilijk te weerstaan, maar ik moet nu eenmaal keuzes maken, echt...![]()
wel mooi, de originele velgen die bij de laatste serie b hoorde, de zogenaamde LE uitvoering.
(limited edition)Zijn in Nl relatief zeldzaam, die velgjes.
Op MP staat een V8 uit een MGB.......... 200 euri slechts
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Drijfstang lager(schalen)
' floris, je laat je niet gek maken door edward'
' floris, je laat je niet gek maken door edward'
'floris, je laat je niet gek maken door edward'
' nee floris, je gaat nu niet op mp kijken, gewoon niet doen !'
als er dan een verandering zou moeten komen, dan zou ik voor de c gaan
(mgc dus)
schitterend blok, een afgeleide van het beroemde austin healey blok.
3 liter, 6 in lijn.
alleen al een verademing om naar te kijken, een machtig mooi in industrieel groen gespoten ' locomotief' blok.
enorm smeuig, een genot om mee te rijden.
maar een C is prijzig(rond de 2500 van gemaakt meen ik, ook maar iets van dik 2 jaar in productie geweest), de nodige onderdelen niet meer te krijgen, en wijkt onderhuids behoorlijk af van de b techniek.
(compleet andere voorwielophanging)
Uiterlijk te herkennen aan het lieve bulpje op de motorkap.
https://www.google.nl/search?q=mgc&clie ... 600%3B1066.
ja hoor, zet maar op m'n keukentafel..
' floris, je laat je niet gek maken door edward'
'floris, je laat je niet gek maken door edward'
' nee floris, je gaat nu niet op mp kijken, gewoon niet doen !'
als er dan een verandering zou moeten komen, dan zou ik voor de c gaan
(mgc dus)
schitterend blok, een afgeleide van het beroemde austin healey blok.
3 liter, 6 in lijn.
alleen al een verademing om naar te kijken, een machtig mooi in industrieel groen gespoten ' locomotief' blok.
enorm smeuig, een genot om mee te rijden.
maar een C is prijzig(rond de 2500 van gemaakt meen ik, ook maar iets van dik 2 jaar in productie geweest), de nodige onderdelen niet meer te krijgen, en wijkt onderhuids behoorlijk af van de b techniek.
(compleet andere voorwielophanging)
Uiterlijk te herkennen aan het lieve bulpje op de motorkap.
https://www.google.nl/search?q=mgc&clie ... 600%3B1066.
ja hoor, zet maar op m'n keukentafel..
Laatst gewijzigd door tim op 19 Jun 2014, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: Drijfstang lager(schalen)
Geen punt jonge! http://www.autowereld.nl/mg/c-type/c-gt ... tml#foto-4
Zal hem morgen wel effe voor je ophalen.

Zal hem morgen wel effe voor je ophalen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Drijfstang lager(schalen)
houophouophouop!! 
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten