Hallo Jan,
Goed om te horen dat het gelukt is.
Radiator vervangen is redelijk simpel, leeg laten lopen, eventueel je systeem spoelen indien nodig en daarna je radiator los pakken, slangen zou ik gelijk mee vervangen als dat nog niet gebeurd was en daarna alles in omgekeerde volgorde weer er in. vloeistof afvullen tot er hij meer zakt. dan even de motor warm draaien tot deze het thermostaat open zet.. koelvloeistof eventueel tussendoor bij vullen en klaar.
remvloeistof vervangen
Re: remvloeistof vervangen
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Piet, bedankt voor je reactie, kan je mij ook vertellen hoeveel remolie in het remsysteem zit? Jan
Afgelopen week heb ik mijn hoofdremcilinder vervangen, inclusief spoelen had ik minder dan een liter remvloeistof nodig.
Marc
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
ja dat klopt ongeveer wel idd. het valt wel mee wat er door heen gaat. bij ons was we meer door heen gegaan omdat we meerdere keren afgesteld hadden en steeds weer problemen hadden. gewoon omdat we met het pedaal de lucht er niet uit kregen..
------