stond er gewoon goed op. Die lege lierbak was erg handig tijdens stops op de vakantie, om er spullen even in te zetten.
Welke stalen bumper?
Re: Welke stalen bumper?
ik had ook een "Roan" bumper op mijn D2.
stond er gewoon goed op. Die lege lierbak was erg handig tijdens stops op de vakantie, om er spullen even in te zetten.
Cermellec schreef:Ik heb wel een foto maar is 2,5mb en weet niet hoe ik die kleiner kan maken.
foto bewerken in paint, kiezen voor formaat aanpassen, pixels zet die op 1000 enter en klaar
Dank voor de tip. Uiteindelijk gelukt (werklaptop had geen paint dus met de thuis mac).
Hierbij de foto:
Hierbij de foto:
Discovery II (1999).
Sit back, relax and enjoy the view!
-
Roger B.
die ziet er iig uit alsof ie breed genoeg is ja 
met zo'n foto kun je tenminste nog een beetje een voorstelling maken van hoe het er op de auto uitziet ....
ziet er wel uit alsof er een rand van de onderzijde van de grille afgezaagd moet worden.
met zo'n foto kun je tenminste nog een beetje een voorstelling maken van hoe het er op de auto uitziet ....
ziet er wel uit alsof er een rand van de onderzijde van de grille afgezaagd moet worden.
gone
dat lijkt me optisch bedrog. Bij mijn bumper is er niets van de grill gehaald.
-
Roger B.
feit is dat de grille bij de D2 verder naar beneden steekt dan de gespoten randjes onder de lampen. in de originele bumper zit daarvoor een "kuil" in het midden.
hier ziet het er uit dat de bumper bovenkant gewoon vlak is.... dus dan zit de grille in de weg of heb je ruimte onder de lampen
hier ziet het er uit dat de bumper bovenkant gewoon vlak is.... dus dan zit de grille in de weg of heb je ruimte onder de lampen
gone
- Ray vd Velden
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
Forum,
Dank jullie wel voor alle reactie. Een vriend van me vroeg laatst: is zo´n stalen bumper wel legaal. Ik zei natuurlijk anders zouden anderen het ook niet doen....
Alleen, voordat ik nou echt lemming gedrag ga vertonen. Weet iemand of een stalen bumper (met winch) mag? Ik weet dat bull bars verboden zijn maar over bumpers weet ik het eerlijk gezegd niet.
Dank jullie wel voor alle reactie. Een vriend van me vroeg laatst: is zo´n stalen bumper wel legaal. Ik zei natuurlijk anders zouden anderen het ook niet doen....
Alleen, voordat ik nou echt lemming gedrag ga vertonen. Weet iemand of een stalen bumper (met winch) mag? Ik weet dat bull bars verboden zijn maar over bumpers weet ik het eerlijk gezegd niet.
Discovery II (1999).
-
Roger B.
denk dezelfde regelgeving als voor bullbars...voor 2007 eerste toelating zul je er geen problemen mee krijgen mits ie voldoet aan de afrondingseissen
gone
-
Waterrover
- Beheerder
Zelf ben ik heel tevreden met mijn Terrafirma lierbumper. Ik wilde zowel voor als achter extra bescherming, en gewoon een stevige bumper. E.e.a. is bespoedigd doordat op de laatste dag van mijn vakantie, net even voor Trier, een Suzuki swift niet gezien had, dat ik geremd had en stilstond. Ik kon gewoon verder rijden, de Suzuki was 'los''.
Hier een voorbeeld, http://www.terrafirma4x4.com/products_p ... 17&grp=157. De complete catalogus is overigens te downloaden.
Hier een voorbeeld, http://www.terrafirma4x4.com/products_p ... 17&grp=157. De complete catalogus is overigens te downloaden.