of nav dat van mij van vanochtend, of dat van vorige week of of of
denk niet dat het opgelost is hoor...... er kan weinig (lees niks) aan gedaan worden om zulke crashes te voorkomen. Telkens als het forum weer werkt na zo'n foutmelding is er dus iets aan gedaan door de webmaster.
nu is de webmaster, net als alle andere mensen die voor de LRCH in de weer zijn, ook maar een vrijwilliger. Dus nou niet verwachten dat die dag en nacht klaar staat om een eventueel optredend probleem ala minute op te lossen
en verder....zie Edwards verhaal
Error melding forum
Re: Error melding forum
Ben het wel met Edward eens, daarom hang ik niet gelijk in de mail naar Tom? En wacht ik het rustig af. Maar bij een forum berichtje er over ben je gelijk ongeduldig? Geloof dat dat wel mee valt.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Roger B.
als iedereen "niet gelijk in de mail hangt" krijgt de webmaster dus geen melding dat het forum niet werkt... en dan BLIJFT het forum niet werken totdat iemand wel een mailtje stuurt of de webmaster zelf probeert het forum te bezoeken......................................................
niks doen en dan als het forum wel weer werkt gaan vragen of anderen die fout (als je de tekst leest zie je dat dat een fout op de server en niet bij jou is, dus JA anderen hebben er ook last van) ook hebben......... dat levert ook niks op ...behalve de bevestiging dat anderen er ook last van hebben...........
niks doen en dan als het forum wel weer werkt gaan vragen of anderen die fout (als je de tekst leest zie je dat dat een fout op de server en niet bij jou is, dus JA anderen hebben er ook last van) ook hebben......... dat levert ook niks op ...behalve de bevestiging dat anderen er ook last van hebben...........
gone
Ik ga er van uit dat één van de webmasters dagelijk een "rondje" forum doet of wij ons wel aan de regels houden
Jij bijvoorbeeld
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
Roger B.
ik ben geen webmaster en heb ook geen toegang tot de database en server. ik heb alleen wat meer rechten op het forum...
maar ik stuur WEL een berichtje naar de webmaster als ik zo'n error tegen kom ja
maar ik stuur WEL een berichtje naar de webmaster als ik zo'n error tegen kom ja
gone
Roger B. schreef:ik ben geen webmaster en heb ook geen toegang tot de database en server. ik heb alleen wat meer rechten op het forum...
Het volgende voorstel is met algemene stemmen aanvaard:
Bij de volgende storing stuurt Roger een mailtje naar de webmaster. Roger is dagelijks elk uur wel een keer online, dan hoeft de rest geen mailtjes meer te sturen of zich druk te maken in een topic
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
+1
Groet Jan
Groet Jan
-
Landmarcs
marcenvon schreef:Roger B. schreef:ik ben geen webmaster en heb ook geen toegang tot de database en server. ik heb alleen wat meer rechten op het forum...
Het volgende voorstel is met algemene stemmen aanvaard:
Bij de volgende storing stuurt Roger een mailtje naar de webmaster. Roger is dagelijks elk uur wel een keer online, dan hoeft de rest geen mailtjes meer te sturen of zich druk te maken in een topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marc
Dit soort van Noord-Koreaanse democratie heeft zo z'n voordelen.
We hoeven alleen maar instemmend mee te juichen
Je weet ook direct wie er naar de guillotine gestuurd wordt als het alsnog misgaat.
Groeten MarcS
PS Dit is bovendien ook wel zo rustig voor de Web-master, als Jan(Td5) en alleman, en Marc en MarcS en ... allemaal berichtjes met screenschots sturen dan heeft de Web-master geen tijd meer om de problemen aan te pakken.