Nieuw voorruit rubber monteren, 110 1989.

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Landmarcs

Re: Nieuw voorruit rubber monteren, 110 1989.

Berichtdoor Landmarcs » 14 Jan 2016, 09:50

Roger B. schreef:Nu vind ik de "oh- oh- oh- oh, d'r zit een sterretje in mijn glas, wanneer dat niet gemaakt wordt.. scheurt het totale glas... Au- to- taal-glas...."ook niet toonbeeld van kwaliteit en wel uitermate irritant :mrgreen: :lol:

't Kan aan mij liggen, maar ik zie/hoor de Auwtotaal reclames minder vaak, dat is al een klein beetje winst.
Erger is het dat je de domme CarGlass bla-bla ongeveer Europa breed op de TV ziet, en overal (dwz ook in Frankrijk) even opdringerig-dom.
Overigens ... het aantal reclame-spotjes dat je met plezier terugziet is op de vingers van één hand te tellen, het het modale reclame-spotje is gewoon irritant, of erger ... en het restant is zodanig dat ik mijn moord-neigingen moet onderdrukken.

Dahwis'knie.   't Is ook al weer een jaar geleden dat is bij deze lieden op bezoek was.

Geen idee hoe het bij de concurrentie gaat, maar ze boden op papier een ongelimiteerde garantie waar het fouten en gebreken betreft .... en ik had een ruit waar twee jaar na plaatsing een gebrek in zat, en die ruit werd gewoon netjes en kosteloos vervangen. 't Is natuurlijk wat ze ooit beloofden, maar er wordt wel vaker iets beloofd en lang niet altijd nagekomen.

Groeten MarcS

Roger

Berichtdoor Roger » 14 Jan 2016, 10:25

off topic natuurlijk en heb alleen de laatste reactie gelezen mbt irritante reclame.
woon in Frankrijk en kijk alleen franse tv en de reclame is hier zo mogelijk nog bedroevender dan in NL.

maar ik keek altijd enorm uit naar de Melkunie koeien reclame met Peer Mancini. geweldig.

leuke reclame kan dus wel. :) :D :D
Life's a journey, not a destination.

Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 14 Jan 2016, 10:38

Roger schreef:off topic natuurlijk en heb alleen de laatste reactie gelezen mbt irritante reclame.
woon in Frankrijk en kijk alleen franse tv en de reclame is hier zo mogelijk nog bedroevender dan in NL.

maar ik keek altijd enorm uit naar de Melkunie koeien reclame met Peer Mancini. geweldig.

leuke reclame kan dus wel. :) :D :D

Ook 100% off topic:

In ruil voor de domme Franse reclames heb je in ieder geval wel een paar serieuze radio-zenders.
Hier in NL is Radio 1 t/m 4 op de gemiddelde MAVO-leerling afgestemd, in Frankrijk heb je naast de "lawaaiige" zenders in ieder geval ook "Musique" en "Culture".
Zelfs de potpourri die ze in Frankrijk uitzenden tijdens een staking is al beter als de standaard Radio 4 hier (want die potpourri werd wél netjes aan en afgekondigd, en bovendien hele muziekstukken ipv de populaire deeltjes die hier door een BNer aan elkaar gekwebbeld, danwel 's nachts zonder commentaar aan elkaar geplakt worden).

Groeten MarcS

Roger

Berichtdoor Roger » 14 Jan 2016, 10:57

hahaha.

tja, hier à la campagne in de Correze en toch wat heuvelachtig is de ontvangst nou niet echt top.
iedere 4 km verlies je iedere zender.
ik ontvang vrijwel alleen RFM en dat is voornamelijk golden oldies. de hele dag hetzelfde en iedere dag weer.
zijn wel de liedjes uit mijn tijd.

:D

en in NL luisterde ik alleen naar Evers staat Op.
wellicht ook niveau mavo, maar ik kon er altijd erg om lachen. de immitaties van Prins Bernard waren grandioos. :D :D
Life's a journey, not a destination.

Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat

Marksman

Berichtdoor Marksman » 14 Jan 2016, 17:07

Bedankt voor de reaktie's, ik ben maar eens rond gaan bellen na het lezen hier op het forum maar alle bedrijven die ik benaderde melden dat het voor eigen risico was. Dit heb ik nog nooit meegemaakt maar iedereen zal wel denken daar heb je weer zo één. Nu maar ff bedenken wat te doen.

Terug naar “Techniek”