Roger B. schreef:Nu vind ik de "oh- oh- oh- oh, d'r zit een sterretje in mijn glas, wanneer dat niet gemaakt wordt.. scheurt het totale glas... Au- to- taal-glas...."ook niet toonbeeld van kwaliteit en wel uitermate irritant![]()
't Kan aan mij liggen, maar ik zie/hoor de Auwtotaal reclames minder vaak, dat is al een klein beetje winst.
Erger is het dat je de domme CarGlass bla-bla ongeveer Europa breed op de TV ziet, en overal (dwz ook in Frankrijk) even opdringerig-dom.
Overigens ... het aantal reclame-spotjes dat je met plezier terugziet is op de vingers van één hand te tellen, het het modale reclame-spotje is gewoon irritant, of erger ... en het restant is zodanig dat ik mijn moord-neigingen moet onderdrukken.
Ron63 schreef:2 namen 1 bedrijf
http://www.adformatie.nl/nieuws/carglas ... a-overname
Dahwis'knie. 't Is ook al weer een jaar geleden dat is bij deze lieden op bezoek was.
Geen idee hoe het bij de concurrentie gaat, maar ze boden op papier een ongelimiteerde garantie waar het fouten en gebreken betreft .... en ik had een ruit waar twee jaar na plaatsing een gebrek in zat, en die ruit werd gewoon netjes en kosteloos vervangen. 't Is natuurlijk wat ze ooit beloofden, maar er wordt wel vaker iets beloofd en lang niet altijd nagekomen.
Groeten MarcS