tja als je een oude auto koopt, dan loop je de kans dat er dingen stuk gaan.
ik weet niet hoeveel je er mee rijdt (als je elke maand de auto voor onderhoud naar de garage brengt zoals je in je beginpost zegt)...
speling op achterwiel
-
Dennis Crusio
Re: speling op achterwiel
Edward schreef:Dennis Crusio schreef:vandaar ook mijn vraag! vrijdag gaat hij naar een andere garage ( Robbert Janssen) eens kijken wat hun ervan zeggen. ik weet best dat een laro niet het betrouwbaarste auto is maar ik rol van het een in het ander zonder duizenden km te maken.
Speling op lagers heeft niks met Land Rover te maken maar met of een verkeerde montage of met verkeerd onderhoud.![]()
![]()
En bij een 86er kun je de lagers gewoon nastellen, dus als je speling voelt moet je daar gewoon wat aan doen!![]()
![]()
Er hoort geen enkele voelbare speling op lagers te zitten dus al zou een lager iets speling vertonen dan stel je dat na. Simpel.
dat was het antwoord waar ik op zat te wachten! ik weet genoeg
-
Dennis Crusio
Roger op jaar basis denk ik tussen de 7.500 km en de 10.000 max als ik het al haal. de meeste km maak ik op aan de lrch activiteiten. verder komt hij eigenlijk niet uit de garage. wel ben ik van het onderhoud dus als ik iets hoor rij ik naar de garage
-
Roger B.
onderhoud noem ik de beurt, das bij hou dus eens per jaar..... de rest is reparatie
en dat je lagers kunt stellen en er (zo goed als) geen speling voelbaar mag zijn is veel eerder in dit topic al genoemd.........................................................
en dat je lagers kunt stellen en er (zo goed als) geen speling voelbaar mag zijn is veel eerder in dit topic al genoemd.........................................................
gone
Ik vrees dat het tijd wordt om een serieuzere garage te zoeken!!! Een fatsoenlijk afgesteld wiellager gaat bijwijze van spreken eeuwig mee.