1E nieuwe uitgave dit jaar was even wennen (net als bij de oude Land Rovers houden we lang vast aan één ontwerp
Magazine nummer 2 onderweg ...
-
marcel vonk
Re: Magazine nummer 2 onderweg ...
Hier ook weer binnen, altijd één dag na dat hij in Millingen a.d. Rijn bij Raymond aankomt!!?? Vanwaar deze voorkeursbehandeling, of is het gesubsidieerd ontwikkelingswerk
1E nieuwe uitgave dit jaar was even wennen (net als bij de oude Land Rovers houden we lang vast aan één ontwerp
) Magazine 2 is dan geen verassing meer, en wat betreft uiterlijk, inhoud en design weer een genot om te lezen. Martijn en Caroline top werk weer, ik denk dat niemand enig idee heeft wat dit elke keer weer voor een moeite kost, van ontwerp, tot het iedereen achter de broek zitten voor de inhoud......................we hopen met zijn allen dat jullie er nog lang lol in houden!!!!
- Erik Peters
Erik Vos schreef:ik heb hem nog NIET !!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Dan ben ik gelukkig niet de enigste.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Martijn en Caroline schreef:Vanaf deze week op de mat ...
Erg mat en geheel gestencild vandaag op de mat, ons mooie clubblad ontvangen en met veel plezier doorgebladerd.
Er volgt natuurlijk nog een diepte onderzoek, maar de uitslag daarvan ligt natuurlijk voor de hand....
Prachtig
Hulde aan de makers....
al was de eerste pagina van "Oost Congo" lastig te lezen vanwege wit op grijze text
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
ik lig al een paar dagen op de mat voor de brievenbus maar nog steeds niets

Hier ook nog steeds geen magazine.

-
Roger B.
ook contributie nie betaald dan?
zal het in de auto leggen voor van het weekend dan
zal het in de auto leggen voor van het weekend dan
gone
hier lag nummertje 2 afgelopen vrijdag in de brievenbus en heeft inmiddels al een retourtje Mol (B) meegemaakt 
Fenna
Fenna

ik heb nog steeds niets

-
Roger B.
misschien heeft het dan meer zin als je even contact opneemt met de redactie van het clubblad ipv hier te melden dat je geen clubblad gehad hebt?
gone