Voor wat het waard is. Heb op de 110 de performance schijven met mintex blokken, rondom. Ben wel te spreken over. Remde beter dan voor heen, heb alleen geen idee wat voor merk er op zat. Denk, persoonlijk, dat je met je voor stel wel goed zit.
Groeten Jan
Paddock aftermarket remmen, goed genoeg?
Re: Paddock aftermarket remmen, goed genoeg?
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- JoostKenya
Wellicht dat de volgende ervaring ook niet heel relevant is:
Ik had ergens vorig jaar nieuwe schijven nodig voor op de rally raid auto. De oude geperforeerde EBC schijven waren niet helemaal recht meer en de remcapaciteit was erg matig (onbekrachtigd systeem met dubbele remcylinder).
Ik het toen Britpart schijven gemonteerd omdat die zo voorhanden waren. De blokken zijn EBC yellow. De auto remde daarna een stuk beter dan met de oude schijven en deze schijven zitten er nog steeds op. De assen zijn Defender/Disco1.
Ik had ergens vorig jaar nieuwe schijven nodig voor op de rally raid auto. De oude geperforeerde EBC schijven waren niet helemaal recht meer en de remcapaciteit was erg matig (onbekrachtigd systeem met dubbele remcylinder).
Ik het toen Britpart schijven gemonteerd omdat die zo voorhanden waren. De blokken zijn EBC yellow. De auto remde daarna een stuk beter dan met de oude schijven en deze schijven zitten er nog steeds op. De assen zijn Defender/Disco1.
Hé, bedankt voor de reacties hoor.
Ik bestel de Brittpart remschijven en de 'green stuff' blokken van EBC.
Ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn bevindingen.
Groetjes.
Ik bestel de Brittpart remschijven en de 'green stuff' blokken van EBC.
Ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn bevindingen.
Groetjes.
Discovery 1 K1 Brittania 1998 - 300tDi
Discovery 3 TDV6 2.7L 2007
Discovery 3 TDV6 2.7L 2007