Roger B. schreef:dealer reclame hoef ik ook niet op mijn nummerplaathouders... maar een nette klik-houder zodat ik geen lelijke (afgedekte)schroeven door mijn kentekenplaat heb vind ik toch wel mooi... en tja, een wat gelukkiger gekozen bumpermaat zorgt dat dat past zonder gebogen aluminium plaatjes
Tja ... ieder z'n smaak (en die is onbetwistbaar).
Ik kan ook de schroefjes erachter knutselen, maar voor mij hoeft dat niet: dit mag ook (en tegelijk vermindert het toch stiekem de leesbaarheid - misschien nuttig mocht ik ooit eens iets stouts doen).
Aan de onderkant uitsteken geeft het risico dat het nummerbord blijft haken (niet bij Edward - die gaat altijd door, en nooit terug).
En een "nette klik-houder" biedt (on)gein- en nog kwalijker types alle kansen "leuke" dingen te doen met jouw nummerplaten, dus zat mijn oude nummerplaat aan het alu-plaatje gelijmd en waren de schroeven niet met alledaags gereedschap los te krijgen.
Een leuke oplossing voor aan de achterzijde heb ik nog niet bedacht. Achter de kentekenplaat kan je bijv. ook leuk een inplug-voorziening maken.
Groeten MarcS
PS Ik had het ook leuk gevonden als men in Solihull een net iets bredere bumpermaat gekozen had, dan was 't allemaal nog makkelijker (maar ik koop geen Disco vanwege de bredere bumper).