Je wil laten omkeuren naar stoeltjes achterin zonder gordels?
Kan me voorstellen dat dat niet gaat. Weet niet of ze bij ombouw huidige eisen of de eisen van bij de eerste tenaamstelling hanteren. En of in het laatste geval in 88 al niet gordelplicht op elke zitplaats was..
Zijramen plaatsen in 110 HT (van grijs naar geel)
Re: Zijramen plaatsen in 110 HT (van grijs naar geel)
Mee eens wat Roger zegt. Je bent toch van plan gordels te installeren ( neem ik toch aan voor je kids veiligheid), waarom niet voor de keuring? Gewoon even bij een 90 of 110 kijken hoe, is vrij simpele constructie.
Defender 130 HCPU TD5 2006, Defender 130 HCPU TD5 2006 'gepimpt'
Ex: Defender 130 HCPU 2003, Defender 110 300TDI 1998, Defender 110 TD5 2002
Nanocom Evolution II
Ex: Defender 130 HCPU 2003, Defender 110 300TDI 1998, Defender 110 TD5 2002
Nanocom Evolution II
-
Landmarcs
Roger B. schreef:Je wil laten omkeuren naar stoeltjes achterin zonder gordels?
Kan me voorstellen dat dat niet gaat. Weet niet of ze bij ombouw huidige eisen of de eisen van bij de eerste tenaamstelling hanteren. En of in het laatste geval in 88 al niet gordelplicht op elke zitplaats was..
Vlgs mij mag je langsbankjes monteren zonder gordels, en daarmee krijg je een max haalbaar aantal zitplaatsen 3 per 1m20.
Daarna kan je rustig kijken naar het wat en hoe ... want een veiligheidsgordel heet niet voor niks zo.
Je komt niet dagelijks op z'n kop te liggen maar als het zo ver is is het wel mooi dat je gewoon mee-rolt en niet als wasgoed in de wasmachine gehotsebotst wordt om maar één van de potentiële "mis-haps" noemen.
Groeten MarcS
Allen dank voor de reacties. Erg bruikbaar!