Landmarcs schreef:Roger B. schreef:En al je medeweggebruikers die niet zo goed rijden als jii? Hoe hou je die buiten de deur?
Dat is dan ook een van de redenen waarom mijn Zweedse schoonzusje een "gezond" wantrouwen had tegen de Bestel-eenden en AK-Dianes van mijn broertje. Daarom rijdt hij nu vooral in BX-en: nog steeds zeer confortabel geveerd, en tegelijk een stuk degelijker (maar nog steeds geen "match" voor een degelijke Volvo).
Met een heel gezin in een AK-Diane-"camper" op en neer naar Italië, Z-Frankrijk en/of Schotland heeft toch wat van Russisch-Roulette.
(De andere reden is misschien de rijstijl van mijn broertje, hoewel hij erg weinig schade rijdt.)
Groeten MarcS
Onzin! medeweggebruikers rijdt je "omheen" en ik heb waanzinnig veel kilometers in heel Europa liggen met een besteleend, meer dan in Nederland.
Ben 9 weken en 10.000 km in Griekenland overal geweest, geen probleem.
Alleen in Kalamata koolborstels van de startmotor vervangen. (verhaal apart!)
Heb ook een BX gehad, die ging veel harder maar had ook een waanzinnige wegligging!!
In de bergen ging mijn zoontje dan wel over z'n nek! arm kind
Mooie auto, pure luxe vond ik dat! Nieuw uit de showroom leasebak
totdat er gas in moest, nieuwste type BX, gas erin, BOEM! alle slangen los onder de motorkap tijdens optrekken....
Nee, dan maar een Eend.
Geen gel*l, goed spul garantie!
Net als een Defender nu