Groeten Jan
ratel aande voorkant td5 ( dsico2)
Re: ratel aande voorkant td5 ( dsico2)
Ok op die manier, da wis ik nie. Dan hoop ik dat de meine het nog heul lang vol houd
Groeten Jan
Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- Ray vd Velden
Roger B. schreef:omdat, zo heb ik begrepen, de originele producent ze niet meer maakt, en de huidige producent ze niet goed krijgt waardoor ze verdomd snel weer naar de haaien zijn.
begrijp dat zelfs bij de dealer levering een probleem is.
Ray heeft er een stuk of vier in een paar weken/maanden gehad en uiteindelijk een goede gebruikte gemonteerd........toppertje was er een van britpart die nog geen 60km meeging![]()
Nou moet ik zeggen dat die van Britpart niet de beste was.
Daar zat inderdaad na +/- 60km een scheurtje in maar die van Turner viel na 40km het Rubber in vier delen uit.
Kreeg onder garantie een nieuwe van Britpart.
Deze na 600km er uit gehaald en gewoon goed.
Nu een originele van gebruikte wagen.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
Roger B.
defecte krukaspulleys schijnen met name bij D2 met automaat voor te komen, en veel minder bij D2 handgeschakeld en defender...
plausibele verklaring hiervoor zou kunnen zijn dat handgeschakelde Td5's een tweemassavliegwiel hebben dat net als de krukasdemper oneenparigheid in de omwentelingen van de krukas dempt waardoor de krukasdemper het minder zwaar te verduren krijgt...
maar of dat ook DE reden is dat het meer bij de automaat versie voor komt kan ik alleen gissen
plausibele verklaring hiervoor zou kunnen zijn dat handgeschakelde Td5's een tweemassavliegwiel hebben dat net als de krukasdemper oneenparigheid in de omwentelingen van de krukas dempt waardoor de krukasdemper het minder zwaar te verduren krijgt...
maar of dat ook DE reden is dat het meer bij de automaat versie voor komt kan ik alleen gissen
gone