Ervaring helicoil uitlaat v8

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
maXcomX

Re: Ervaring helicoil uitlaat v8

Berichtdoor maXcomX » 06 Jan 2014, 02:06

Ja maar jij bent ook gewoon maar iemand die van toeten nog blazen weet He? Veel plezier zonder mij, en succes met je gratis gesponsorde reclame van je bedrijf op dit forum - hoe krijg je het verzonnen?-
Overigens heb ik nog nooit een zinvolle technische bijdrage van jouw hand kunnen ontdekken, wel de nodige botte kritiek op anderen; maar ja dat is makkelijk want ons kent ons. :mrgreen:
Je hoeft hier niet op te reageren, want ik heb wel wat beters te doen komende tijd.
Als ik je nog een tip mag geven: Ga niet met een zatte kop op een forum lopen toeteren na middernacht.
Nou, dat was het dan, toodeloo :D

Luke

Berichtdoor Luke » 06 Jan 2014, 05:30

Holy Moly,

Ik heb al veel voorbij zien komen hier op het forum, maar zulke onzin als dat er constant, en bovendien nog wel dmv een verregaande vorm van misplaatste arrogantie door een bepaalde "legerpief" hier geuit wordt heb ik nog niet eerder mogen aanschouwen.

Blijkbaar niet gehinderd door enige vorm van technische kennis of gevoel daarvoor braakt hij hier meningen die lijnrecht staan op die van verschillende mensen hier die die kennis wel aangetoond in huis hebben. Zelfs eenvoudige logica wordt nog bestreden.
Zo bizar dat het haast lachwekkend is.

Hoe hersendood kun je zijn ?????

Als de goede man religieus is kan ik hem een een gebedje aanbevelen waar hij veel aan kan hebben. Het is wel in het engels dus hopelijk gaat hem dat niet boven zijn pet, maar het luidt als volgt:

Dear GOD, please help me to keep my big mouth shut until I know what the fuck I am talking about !!!!

Excuses aan een ieder die mijn reactie ongepast vindt, maar de manier waarop deze persoon bezig is haast alle topics te ondermijnen gaat erg ver, en is knap irritant. :(
Er gaat heel veel energie en tijd van heel veel welwillende hier verloren om het uitgekotste technische onzin braaksel van deze man hier te weerleggen om te voorkomen dat vragenstellers hier op het verkeerde been gezet worden.

Nogmaals mijn excuses voor deze ongepaste vorm van uiten van persoonlijke mening, Ik realiseer me dat dit "not done" is, dus mods, feel free to remove ;)

Luke

NB

Het is triest en jammer, dat zelfs topics met vragen waarop het antwoordt redelijk eenvoudig is en feitelijk in 1 pagina aan reacties opgelost kan worden, maar die door dit soort figuren dusdanig "gesaboteerd" worden dat topics volledig ontsporen, en de topic-starter daardoor nauwelijks meer weet wat er in hemelsnaam gebeurt in zijn draadje! Ik heb al diverse topics gezien hier en in de kroeg waarbij dit het geval was en steeds dezelfde persoon de oorzaak ervan.
Diep triest !!!
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders :shock: :lol: )

Roger72

Berichtdoor Roger72 » 06 Jan 2014, 06:13

om nog verder persoonsgerichte uitspattingen te voorkomen...

ook hier

slotje
Ik ben moderator-af.

Terug naar “Techniek”