Achter de gril

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Gebruikersavatar
RobStewart
Berichten: 2280
Lid geworden op: 15 Mei 2011, 12:04
Locatie: Roger Young Land Rover, Cornwall
Contact:

Re: Achter de gril

Berichtdoor RobStewart » 30 Dec 2013, 20:12

It's the NTC1867 Automatic Transmission Cooler for the 3.5V8, the give away is the 2 pipes NRC9870 and NRC9869 that come from the outside edge and meet in the centre, on later versions they ran down the chassis rails .

NTC1867.jpg


... just a hint Ben, try and tell us what the vehicle is or put it in your signature. the only reference I had to go on was when you were looking at a 1974 RRC with 1982 body and 1987 3.9 Efi ;)

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

Ben119
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 Dec 2013, 19:41
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Re: Achter de gril

Berichtdoor Ben119 » 30 Dec 2013, 20:34

Ja dat is het Rob,iedereen weer bedankt voor het meedenken.
Ik zal hier nog wel vaker met vragen komen,er zijn er hier genoeg die niet te beroerd zijn om te helpen heb ik al gemerkt.
Ik ben er inmiddels ook achter dat als je in het bezit ben van een oldtimer het niet zo is dat je even iets vervang,ben namelijk 2 1/2 uur bezig geweest om 2 mistlampen er af te halen(alles zit vast,breekt af of draai door)
RRC 1972
4 deurs
3.5 EFI
RRC 1971
3.9 EFI

Gebruikersavatar
Edward
Berichten: 7928
Lid geworden op: 18 Jun 2007, 16:14

Re: Achter de gril

Berichtdoor Edward » 30 Dec 2013, 20:49

Wees gerust Ben, da's bij een jonge LaRo net zo. :D :D

Ben met mijn 130 bezig en die is van 2008. Ook daarbij is het makkelijker de bouten vast te draaien zodat ze breken dan om ze los te willen draaien. :shock: :shock:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Roger B.
Berichten: 10154
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)

Re: Achter de gril

Berichtdoor Roger B. » 30 Dec 2013, 21:50

net een oliekoeler geplaatst in een Range Rover van 2000 omdat de oliekoelerleiding lek was..... deze leiding demonteren ging niet zonder de koeler te slopen, volledig vastgeoxideerd.... dus nee, das niks wat alleen bij oldtimers voor komt.... beetje vet aan schroefdraadverbindingen doen is wel zo makkelijk als je er nadien nog eens wat van los moet draaien
gone


Terug naar “Techniek”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten