Over het onderwerp over de VW en onderhoud heb je nog steeds niet een sluitend argument geformuleerd
Of geef je het op?
axelaro88 schreef:Dat ding heeft zijn naam tenminste al mee. De meeste MB staan ook op gewone wegbanden.
marcenvon schreef:Om het onderwerp van de VW's even af te ronden, ze worden aangekocht om te functioneren als vredesvoertuigen. Zullen alleen voor oefeningen gebruikt gaan worden. Onderhoud door dealers hoeft dan niet in Mali te gebeuren.
On topic: Mooiste 130 is voor mij de verlengde station uitvoering.
Marc
maXcomX schreef:marcenvon schreef:Om het onderwerp van de VW's even af te ronden, ze worden aangekocht om te functioneren als vredesvoertuigen. Zullen alleen voor oefeningen gebruikt gaan worden. Onderhoud door dealers hoeft dan niet in Mali te gebeuren.
On topic: Mooiste 130 is voor mij de verlengde station uitvoering.
Marc
Zo.. En daar sla je de plank mis, want als je goed gelezen had, dan worden alle Defenders en Mercedessen voor dit prul vervangen. Er zijn geen andere voertuigen uit deze categorie die op missie gaan.
Maar om op de vraag terug te komen: De mooiste 130 is een originele, niet verprutste, 130 af fabriek. De rest is leuk voor de kroeg.. waar we nu meer aanbeland zijn zie ik net
maXcomX schreef:Landmarcs schreef:maXcomX schreef:Ik vindt deze wel wat hebben:
Tja, hij heb wel wat, hij heb zelfs heel veel ... attributen, ik weet alleen niet of je 'm makkelijk bij de buurtsuper in het parkeervak krijgt.
Met de juiste bemanning wordt het natuurlijk wel wat, maakt een ieder geheel "vrijwillig" ruimte.
(Ik lees evenwel dat "onze jongens" het in de toekomst met een VW Amok moeten doen http://www.defensie.nl/actueel/nieuws/2 ... r_Defensie .)
Maar goed, Edward zou 'm toch uit elkaar halen en de seatbase wijzigen. Hier hebben ze het ruimte-probleem voor de 2e zitrij heel anders aangepakt.
Groeten MarcS
Ja die VW... Ik snap niet wat ze bij Defensie bezielt.
Ik zie de monteurs van Pon (volgens mij heeft een importeur geen monteurs in dienst, dus zullen wel ingehuurde krachten van sub-dealers worden) al naar Mali gaan![]()
Zijn we terug bij af, voor WWII waren alle monteurs bij Defensie ook burgers.
Dan moeten er weer aparte militairen worden opgeleid om die gasten te beschermen als ze aan het repareren gaan.
Als ik het zo lees dan wordt de auto minimaal aangepast...ohh jee de boordcomputer is kapot midden in de jungle (als die daar overigens voor getest is.
Kortom: Een dom idee.
JanTD5 schreef:
En jij denk dt er in moderne gevechts voortuigen geen computers zitten? In de CV90 zitten ze ook, net als in de Fennek enz. Wij kijken er met de roze bril naar. Ook de Puma heeft een computer(s). Denk niet dat de VW een slecht product is alleen wij zien ze liever in Land Rover rijden. Denk dat je beter eenmilitair kunt vragen wat HIJ wil. Zij moeten tenslotte naar oa Mali niet wij.
Groeten Jan
Gebruikers op dit forum: Ron63 en 9 gasten