Ziet er goed uit, veel voordeliger dan nieuw en zeker duurzamer dan cosmetisch opkalefateren!
Gewoon nieuwschierig, hoelang ben je bezig met af en opbouw? Neem aan in je uppie en zo nu en dan met twee..
Heel mooi,
Michiel
Def '85 200 TDI : Restauratie
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1985
Defender 130 HCPU TD5 2006, Defender 130 HCPU TD5 2006 'gepimpt'
Ex: Defender 130 HCPU 2003, Defender 110 300TDI 1998, Defender 110 TD5 2002
Nanocom Evolution II
Ex: Defender 130 HCPU 2003, Defender 110 300TDI 1998, Defender 110 TD5 2002
Nanocom Evolution II
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1985
Blingbling!
Hou je allebei kaal of komt er nog iets over het zink heen?
Hou je allebei kaal of komt er nog iets over het zink heen?
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1985
michielsl schreef:Gewoon nieuwschierig, hoelang ben je bezig met af en opbouw? Neem aan in je uppie en zo nu en dan met twee..
Zit nu al ruim 70 uur in.
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1985
Dixo schreef:Hou je allebei kaal of komt er nog iets over het zink heen?
Zwarte poedercoating!
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1985
- Bijlagen
-
- imgres.jpeg (5.07 KiB) 5125 keer bekeken
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1985
Waar heb je het galvaniseren laten doen? Zoek ook nog een adres.
Wat was je voor het stralen kwijt? Bij zelfde bedrijf gedaan of een ander adresje?
Wat was je voor het stralen kwijt? Bij zelfde bedrijf gedaan of een ander adresje?
Defender 110 300Tdi
Ninety 200Tdi
Ninety 200Tdi
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1985
rrover schreef:Waar heb je het galvaniseren laten doen? Zoek ook nog een adres.
Wat was je voor het stralen kwijt? Bij zelfde bedrijf gedaan of een ander adresje?
Stralen en poedercoaten in Barneveld en verzinken in Friesland.
Heb het bij een verzamelpunt in Barneveld afgegeven en dan krijg je het vanzelf een keer terug
De verzinkerij straalt niet, dus dat ging apart.
Stralen chassis en schutbord was EUR 400,-
Dat viel me vies tegen.
Verzinken chassis en schutbord EUR 180,-
Dat viel weer reuze mee!
Daarna heb ik alle losse onderdelen laten stralen en poedercoaten incl. chassis en schutbord en dat was weer EUR 400,- Velgen en dakrek zaten daar niet bij.
Alles is met bonnetje.
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1985
Ik heb een achteras met schijfremmen geplaatst. Weet iemand het bestelnummer van de 4 bouten waarmee de remklauwen aan de achteras bevestigd zijn? De bouten die erbij zaten hebben een verkeerde draad. Het is een aparte fijne draad. Of heeft iemand er 4 liggen?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

