Landmarcs schreef:Floris-Tim,
Verlaat dan de A28 maar eens alhier als je weer eens van Gouwda naar NO-Nederland gaat, dan wil ik je wel eens laten zien wat het verschil is.
Vroegehh hadden we hier op de hoek overigens ook nog een beoemde verzamelaar van de echte Morris Minor (hij had o.a. een zeldzame "Van") en daarnaast ook een Fiat 500 Gardiniera (RHD).
Groeten MarcS
PS Je woont toch zelf ook liever in een bouwval met karakter als in een gladgestreken nieuwbouw huis dat zijn duurzaamheid nog maar moet bewijzen?
Marc, kom nou eens uit die roes , die we de jaren 70 noemen, echt, life goes on!
Even complimenteren: ik woon niet alleen in een bouwval, ik rij er ook nog eens 1!
Zere neus: uiteraard begrijp ik je ondertoon, en beaam dat ook volledig, laat dat duidelijk zijn.
Maar stellen dat iedere poging, want zo schets je het toch in grote lijnen, om een fraaie copy van iets uit vervlogen tijden te doen herleven op voorhand kansloos en smaakloos is, gaat echt te ver.
Ik zal nooit een laminaatvloer in m'n huis leggen, dan loop ik nog liever tot het eind der tijden op m'n draagbalken, alwaar ik om de 60 cm een sprong moet maken.
Maar dat neemt wederom niet weg dat de industrie voor de gemiddelde moderne mens die dat kan en wenst te zijn hele fatsoenlijke alternatieven kan bieden.
Its a mind set marc..

110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is