Mee eens, maar is dat niet erg nederlands, een smalle grens?
dat die kerel de vluchtstrook pakt komt -aanvankelijk- niet charmant/handig over, das de beeldvorming die ontstaat.
voor de rest doet hij datgene wat anderen overwegen, maar omwille van "opvoeding" nalaten.
Wat moet je met een foorwieldraaif in Nederland?
Re: Wat moet je met een foorwieldraaif in Nederland?
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Roger B.
ik heb de meeste moeite met de snelheid waarmee hij het beeld in komt "zeilen" voor de rest verdient ie het dat, net zoals dat zou zijn als ik het zou doen, er een agent in de buurt is die zijn aktie ziet en bestraft

gone
Ik begrijp zelf donders goed dat het niet mag en ik betwijfel het ten zeerste of ik zelf, als heel principieel mens, zoiets zou doen. Overwegen, dat zeker maar dat is tot daar aan toe. Maar al met al vind ik deze actie wel reuze grappig en eerlijk gezegd, ik zou het best wel willen durven doen, eens iets geks als dit. Zeker omdat ik heel onrustig word van files. Maar goed, dat is mijn eigenaardige brein die gewoon maar doet wat het het beste doet.

Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Roger B. schreef:als iemand onder politie begeleiding over de vluchtstrook, het fietspad, voor mijn part tegen het verkeer in op een daarvoor afgesloten snelweg ergens heen geleid wordt.... dan heb je daar niet gefrustreerd over te zijn, dan zal daar best een aanleiding toe zijn....
iemand die dit op eigen houtje doet, kan er nog zo'n goede reden voor denken te hebben.... MAG het letterlijk genomen nooit en genereert daar dus frustratie en verontwaardiging mee..... heeft ie daar moeite mee, of met een eventuele sanctie die n de handhaver tegen hem uitroept....dan moet ie zich aan de regels houden en niet zulke akties uitvoeren
Ik heb dat verhaal over die agent ook gelezen en vind het schandalig dat mensen zich daar aan ergeren.
Dat zijn dan vast de agressieve BMW of Mercedes rijders, of de leasebak klanten, zonder dat ik daar nou gelijk een oordeel over heb.
Ik rijd in een onthaaste auto en zou me nooit ergeren aan politie die een andere auto o.i.d. door het verkeer manoeuvreert.
Daar zal wel een reden voor zijn! Mijn respect krijgen ze, want je zou er zelf maar liggen of klemzitten.
Ik doe ook wel eens iets wat niet mag, gewoon omdat het kan in een Def.
Dat is gewoon leuk en mensen kunnen er wel om lachen is mijn ervaring.
Omdat hier nou toevallig een filmpje van is....!?
Ik doe het liever uit het zicht, maar met alle camera's overal zal het wel eens opgenomen worden.
Stout zijn moet kunnen als het geen gevaar oplevert voor je omgeving en in dit geval is dat ook zo.
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Buiten de snelheid en vluchtstrook, zie ik hier nou niet zo'n groot probleem in. (is btw op de A4 bij Ossendrecht richting van Belgie naar Nederland).
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
-
Roger B.
Dragon schreef:.. als het geen gevaar oplevert voor je omgeving en in dit geval is dat ook zo.
daar zijn de meningen over verdeeld.... oom agent zal het zeer zeker niet met je eens zijn dat hier geen gevaar voor de omgeving
gone
het is nog simpeler.. gevaar of geen gevaar.. je mag niet op de vluchtstrook komen (geloof dat hij bij de politie ook wel eens acceptgiro strook genoemd werd ofzo
).
ik rijd ook vaker op dat stuk en moet eerlijk zijn dat als je daar in de file staat dat ik ook wel eens over deze stunt gedacht had, alleen was dat alle keren zonder wagen die dit zou kunnen.. maar dan nog mag het veel rustiger zegmaar.. en niet honderden meters over de vluchtstrook.
ik rijd ook vaker op dat stuk en moet eerlijk zijn dat als je daar in de file staat dat ik ook wel eens over deze stunt gedacht had, alleen was dat alle keren zonder wagen die dit zou kunnen.. maar dan nog mag het veel rustiger zegmaar.. en niet honderden meters over de vluchtstrook.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
-
Landmarcs
piet_g schreef:het is nog simpeler.. gevaar of geen gevaar.. je mag niet op de vluchtstrook komen (geloof dat hij bij de politie ook wel eens acceptgiro strook genoemd werd ofzo).
Ik kom er vast niet zo vaak als "piet_g" of "Sebastian", maar ik kan me voorstellen dat je, als je de weg kent, en nog zo wat, dat je dan in voorkomende gevallen wel eens deze landelijke afrit kiest, maar dan wel gewoon rustig vanuit de file als je ter hoogte van je "afrit" bent aangeland.
Als je het zo doet heb je ook meer kans op een glimlach, en wek je minder irritatie (en daarbij verklein je ook de kans op een "ambtelijk schrijven uit Leeuwarden"). En, als je dan ook nog rijdt in een Defender (en niet in een of andere PCHooftstraat Glossy) dan heb je ook nog eens kans dat men denkt dat het om een beroepsmatige move gaat (wat overigens tegenwoordig ook geen garantie meer is voor gepaste compassie).
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:....En, als je dan ook nog rijdt in een Defender (en niet in een of andere PCHooftstraat Glossy) dan .......
Uhhhh, ...... als een Defender kennelijk géén PCHooftstraat Glossy is, wat is het dan wel ? Een achterbuurt-SUV of armeluisfoorwieldraaif of zoiets ..........
Nou ja maakt verder ook niet uit. In ieder geval zou ik in die situatie ook wel zoiets gedaan hebben. Er is n.l. niets zo prettig voor anderen als dat hun vooroordelen bevestigd worden: "Zie je nou wel". Dat geeft zekerheid in hun toch al zo miserabele bestaan, zeker omdat ze weten dat het altijd de ander is die iets verkeerd doet !
Stel je toch eens voor, sta je daar met zo'n lullig 14% bijtelling lease-autootje in de file na een hele dag ploeteren voor een hongerloontje komt me verdomme daar zo'n vrijgevochten a-sociale SUVfer en die .......... $#@#@$%ˆ
Rob
(die werkelijk z'n hele leven volgens de letter der wet heeft geleefd en trouwens nog steeds en ook nog nooit maar dan ook nog nooit iets heeft gedaan dat niet mocht)
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
Rob Pt schreef:Landmarcs schreef:....En, als je dan ook nog rijdt in een Defender (en niet in een of andere PCHooftstraat Glossy) dan .......
Uhhhh, ...... als een Defender kennelijk géén PCHooftstraat Glossy is, wat is het dan wel ? Een achterbuurt-SUV of armeluisfoorwieldraaif of zoiets ..........
Nou ja maakt verder ook niet uit. In ieder geval zou ik in die situatie ook wel zoiets gedaan hebben. Er is n.l. niets zo prettig voor anderen als dat hun vooroordelen bevestigd worden: "Zie je nou wel". Dat geeft zekerheid in hun toch al zo miserabele bestaan, zeker omdat ze weten dat het altijd de ander is die iets verkeerd doet !
Stel je toch eens voor, sta je daar met zo'n lullig 14% bijtelling lease-autootje in de file na een hele dag ploeteren voor een hongerloontje komt me verdomme daar zo'n vrijgevochten a-sociale SUVfer en die .......... $#@#@$%ˆ
Rob
(die werkelijk z'n hele leven volgens de letter der wet heeft geleefd en trouwens nog steeds en ook nog nooit maar dan ook nog nooit iets heeft gedaan dat niet mocht)
FF iets heel anders en niet erg dit topic.....
Wordt ik vandaag ingehaald door een toyota hybride met minstens 150 km per uur....
hoezo milieu vriendelijk
Laat mij dan maar liever af en toe stout zijn en wel in een "schone" auto rondrijden....
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen