Het begrip "knutselen" to a different level ;)

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Roger B.

Re: Het begrip "knutselen" to a different level ;)

Berichtdoor Roger B. » 24 Sep 2013, 20:20

Landmarcs schreef:
ErwinD90 schreef:Liever een ander dan ik dus van harte gefeliciteerd!
En wat dat knutselen betreft? Gewoon doen!
8-)

+1

doe maar +2 .... hier gelukkig geen behoefte aan kids, ook niet bij mijn echtgenote
gone

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 28 Sep 2013, 17:29

gefeliciteerd! spannend en wat betreft de wieg, gewoon doen! met dak en al! lier snorkel, verhogen mt banden en ga maar door! wie heeft dat nou. hou je niet in en maken dat ding wel graag een aantal foto,s plaatsen als hij klaar is, want die willen wij wel zien natuurlijk!!!!!!! als tip schilder op de muren een landschap waar een landrover in thuis hoort! of is dit te erg?

Edward

Berichtdoor Edward » 28 Sep 2013, 17:31

Mmmhhh, las je die snorkel dan zo lang maakt dat ie bij de commode kan en je knoopt daar een stofzuiger aan heb je meteen een luier verwijdertool.... :D :D
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Luke

Berichtdoor Luke » 01 Okt 2013, 00:30

Mensen,

Dank voor de input en felicitaties :)

Ben er nog niet helemaal uit moet ik eerlijk toegeven. Lieftallige wederhelft reageerde nou niet bijzonder enthousiast op een kleine hint in die richting :P
En inderdaad misschien ging ik iets ver in mijn enthousiasme.
Afijn het is nog steeds een agendapunt zeg maar :)

En een paar relativerende reacties hier zetten een mens ook weer met 2 beentjes op devloer he :P (tnks Ed :P )

Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders :shock: :lol: )

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 01 Okt 2013, 01:41

Zolang je maar héél erg blij word van die kleine én wat er op de oprit of in de garage staat. Dat neemt niemand je af, allebei niet. En geloof het of niet, je hoeft je niet uit te sloven om junior te besmetten. Mijn beste vriend is een enorme klassieker liefhebber, verhuurder en restaurateur en zijn tweelingdochters van 5 hebben ondertussen al een heel goede smaak ontwikkeld voor wat hun transportmiddel betreft! En dat zonder wiegjes of wat dan ook. Ze hebben papa (en mama ook uiteraard) goed in de gaten en van waar die blij van wordt wekt stante pede hun interesse. Tegen de tijd dat zij 10 zijn weten ze meer van klassiekers dan menig zichzelf liefhebber noemende man.
Twee jaar gelden al wisten ze haarfijn welke auto de mijne is. Toegegeven, dit na maandenlang elke willekeurige Defender als die van 'Ennin' zijnde te duiden. Het duurde even voor lengte en kleur er toe gingen doen.
;)
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Terug naar “Kroeg”