Als het schutbord zo rot van water uit een kachel dan zou die op alle plekken net zo rot moeten zijn, er loopt namelijk overal water over dat ding.......
Dat ie waarschijnlijk slecht onderhouden is hadden we al vastgesteld.
Schutbord of voetenbakken
Re: Schutbord of voetenbakken
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
De rest van het schutbord lijkt redelijk ok, zover ik de foto's kan inschatten. Chassis lijkt ook goed, maar daar moet ik even onder. Deuren zijn ook rot, maar hij heeft (tegen meer betaling) een setje nieuwe deuren erbij.
Zie hier advertentie en wat meer foto's. De prijs is, gezien de km's van de auto redelijk volgens mij. Maar in mijn geval niet als het bulkhead dus erg rot is, daar heb ik niet zoveel zin in.
Zie hier advertentie en wat meer foto's. De prijs is, gezien de km's van de auto redelijk volgens mij. Maar in mijn geval niet als het bulkhead dus erg rot is, daar heb ik niet zoveel zin in.
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Mja tis niet heel mooi maar beter dan bij mijn schutbord was (kon de banden zien draaien van achter het stuur), lassen vond ik erg moeilijk op het schutbord. Nou ben ik er ook niet erg goed in maar het metaal is daar zo dun :/ Die voetenbakken gaat wel lukken tis meer hogerop waar het lastiger is. Succes.
10.000 euro voor een 130 die er mooi standaard uitziet; geen terreinbanden, geen sidebars, geen lier, geen snorkel. Ik zou dat wel aandurven. En hij wil nog onderhandelen ook: Der Preis ist Verhandlungsbasis. Km-stand valt ook mee.
Ik zeg: doen
Ik zeg: doen