Waar is iedereen!?
-
Roger B.
Re: Waar is iedereen!?
yup, jammer van Bareld's bijdragen.. en jammer dat die D2 al verkocht was... toen ik langs de A3 Hamminkeln, kijkend naar een D2 op de kop probeerde Bareld te bereiken om zijn D2 over te nemen

gone
- Ray vd Velden
Ben er nog Ruben maar nie veul op forum nie 
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
Roger B.
Larie....ik zie vrijwel elke dag dat je ingelogd bent....je reageert alleen niet meer hier,maar per whatsapp

gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:....je reageert alleen niet meer hier,maar per whatsapp
Whatsapp ...
MarcS
Dragon schreef:Tsja,
Erwin "binnenkort elders 620 liter brouwen volgens ons eigen recept. Een dubbel om mee te beginnen..."
Goed bezig! Wanneer en waar kan ik proeven?
Drie jaar geleden ben ik begonnen met brouwen van verschillende biertypes. Brouwen op zich is niet moeilijk en slaagt vaker wel dan niet maar continuïteit is lastig. En aangezien tussen brouwen en proeven bij voorkeur drie maanden zit duurt het 'even' voor je een recept hebt waar je zo tevreden over bent dat je er je naam aan durft te verbinden. Daarnaast moet je gewoon zelf alle mogelijke fouten en vergissingen maken die bij iets onder de knie krijgen hoort.
Mijn brouwmaatje is van huis uit ontwerper dus namen en etiketten zijn al lang geregeld en een goed bewaard geheim waar menig van onze vrienden, kennissen en gasten van mijn kroeg al tijden naar lopen te vissen.
Gisteren zijn we bij St. Servattemus geweest om met de brouwer te babbelen. We hebben een flesje achter gelaten en alle technische data. Nu wordt het spannend want hij moet de vertaalslag maken van een proefbrouwsel van 15 liter naar 620 liter. Dat is meer dan alleen het vermenigvuldigen van getallen. Maar aangezien de beste man al sinds 1986 brouwt hebben we er alle vertrouwen in dat hij onze Dubbel maakt zoals wij die het liefst in het glas hebben.
Te verwachten rond de jaarwisseling, in ieder geval in mijn eigen winkel te Tilburg. Maar wie weet ook elders.
Ik houd jullie op de hoogte!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
ErwinD90 schreef:
Te verwachten rond de jaarwisseling, in ieder geval in mijn eigen winkel te Tilburg. Maar wie weet ook elders.
Ik houd jullie op de hoogte!
Dat wordt dan een mooie gelegenheid dat met z'n allen te komen proeven!
Stuk of 30 land Rovers voor je deur
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
- Chrsitiaan
Daar kom ik ook graag voor naar Tilburg!
Trouwens ooit een roadbook gereden die in Tilburg vertrok en aankwam ergens in Belgistan ...
Trouwens ooit een roadbook gereden die in Tilburg vertrok en aankwam ergens in Belgistan ...
-
Roger B.
Landmarcs schreef:Roger B. schreef:....je reageert alleen niet meer hier,maar per whatsapp
Whatsapp ....... wat's dah ....
![]()
MarcS
Google en wiki is your friend toch?.
samenvatting: iets waarvoor je een telefoon met internet nodig hebt...
gone
Mijn brouwmaatje (rechts op de foto) heeft nog een andere hobby: klassiekers. Daar heb ik een keer een puzzelrit voor uitgezet voor mijn collega en onze medewerkers. Als die de kade kunnen opsieren dan doen heel veel fraaie Land Rovers dat zeker!
Lijkt me heel stoer. Of de parkeerwachters dat ook zullen vinden?

Lijkt me heel stoer. Of de parkeerwachters dat ook zullen vinden?
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Defender 90", 2001