heeft ie toch gezegd?
maar hetaantal betrokken leveranciers van goederen en diensten beperken zorgt dat je niet te veel kastjes en muren hebt om tussen heen en weer gestuurd te worden...
ik hou van mijn landrover, omdat.....
- Whitehorse
Re: ik hou van mijn landrover, omdat.....
Ja, jij bent dus ingevoerd, maar ik niet...ik ken geen enkel bedrijf echt en ben nieuw in Land Rover-wereld.
Met de Volvo-forums zijn we wat voorzichtiger met het noemen van man en paard omdat men algemeen vindt dat het bedrijf eerst het recht heeft om het te herstellen of de klager van repliek te voorzien.
Met de Volvo-forums zijn we wat voorzichtiger met het noemen van man en paard omdat men algemeen vindt dat het bedrijf eerst het recht heeft om het te herstellen of de klager van repliek te voorzien.
http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/land-rover-110
Als het blok bij Jansen vandaan komt en die hebben gezegd dat het goed is dan is het goed. Zo niet dan lossen ze het op zodat het alsnog goed is. Je maakt mij never nooit niet wijs dat Arie of één van z'n collega's een 300 voor een 200tdi aanziet.
En een erkend officieel Bovag ANWB gekeurd garagebedrijf met een prijzenkast van zeven meter lang heeft nog niet automatisch verstand van een ouwe Land Rover.......

En een erkend officieel Bovag ANWB gekeurd garagebedrijf met een prijzenkast van zeven meter lang heeft nog niet automatisch verstand van een ouwe Land Rover.......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:
En een erkend officieel Bovag ANWB gekeurd garagebedrijf met een prijzenkast van zeven meter lang heeft nog niet automatisch verstand van een ouwe Land Rover.......![]()
Hear, hear
Zoals sommigen hier weten was ik op zoek naar een garage met verstand van zaken.
Heb er in allebei de plaatsen waar ik regelmatig ben eentje gevonden n.l. Amersfoort en Zeeuws Vlaanderen.
Ik hou trouwens ook van mijn landrover omdat hij zo stil en zuiniger is met z'n nieuwe velgen en banden.
Ziet er ook nog eens goed uit
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
-
Landmarcs
Dragon schreef:Ik hou trouwens ook van mijn landrover omdat hij zo stil en zuiniger is met z'n nieuwe velgen en banden.
Ziet er ook nog eens goed uit![]()
Als je Ruben nu tegenkomt is het net alsof ie op een roze wolkje langsdrijft
Voorheen was het meer een stampvoetende GRRRR
MarcS
- prliberton
Dragon schreef:Ik hou trouwens ook van mijn landrover omdat hij zo stil en zuiniger is met z'n nieuwe velgen en banden.
Ja klopt, de 109 loopt inmiddels ook 1 op 20.
1 uur rijden en 20 uur sleutelen.......
Patrick Liberton
patrick@leopard-mt.com
Land Rover Series IIa 109 2,25P 1971 (ex-military)
Land Rover Series III 88 2,25P 1975 (ligt nu in stukkies)
Land Rover Discovery II TD5 2000 (voor dagelijks gebruik)
Mitsubishi Pajero V6 2013 (op werklocatie in Nigeria)
patrick@leopard-mt.com
Land Rover Series IIa 109 2,25P 1971 (ex-military)
Land Rover Series III 88 2,25P 1975 (ligt nu in stukkies)
Land Rover Discovery II TD5 2000 (voor dagelijks gebruik)
Mitsubishi Pajero V6 2013 (op werklocatie in Nigeria)
prliberton schreef:Dragon schreef:Ik hou trouwens ook van mijn landrover omdat hij zo stil en zuiniger is met z'n nieuwe velgen en banden.
Hahaha!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
prliberton schreef:Ja klopt, de 109 loopt inmiddels ook 1 op 20.
haha.. Netjes
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
prliberton schreef:Dragon schreef:Ik hou trouwens ook van mijn landrover omdat hij zo stil en zuiniger is met z'n nieuwe velgen en banden.
Gelukkig heb ik daar nog geen last van, hij is nog pas 11 jaar jong!
Als ik hem in de watte leg isie misschien wel aardig voor mij
maarrr...het blijft een Def
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen