ik hou nu ff niet van mijn landrover! ben het gezeik met mijn motor meer dan zat!!!!!!! zit er een andere in zeikt de olie er zo uit! dus mijn tekst is nu ff ik baal van mijn landrover omdat hij weigert naar vele duizenden euro,s normaal te gaan rijden zonder noemenswaardige olie of koelvloeistof verbruik!
waarschijnlijke ben ik naar de eerst 5 km dadelijk alweer vergeten maar goed ik heb er wel mijn zakken nu van vol.
ik hou van mijn landrover, omdat.....
-
Dennis Crusio
Re: ik hou van mijn landrover, omdat.....
Dennis Crusio schreef:ik hou nu ff niet van mijn landrover! ben het gezeik met mijn motor meer dan zat!!!!!!! zit er een andere in zeikt de olie er zo uit! dus mijn tekst is nu ff ik baal van mijn landrover omdat hij weigert naar vele duizenden euro,s normaal te gaan rijden zonder noemenswaardige olie of koelvloeistof verbruik!
waarschijnlijke ben ik naar de eerst 5 km dadelijk alweer vergeten maar goed ik heb er wel mijn zakken nu van vol.
Dat jij ergens een motorblok opscharrelt en dat zonder te controleren in je wagen hangt en dan maar hoopt dat het goed is ligt niet aan je wagen of aan Land Rover! Er zijn nu eenmaal verschillende manieren om dingen te doen, de goede en andere.......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Dennis Crusio
leuke reactie Edward op basis van te weinig informatie! motor komt van Jansen! die mij verzekerde dat het allemaal zou passen wat dus niet het geval bleek te zijn. dat blok is niet opgescharreld maar tegen een normaal bedrag betaald met garantie. het inbouwen van het blok is ook niet door een beun de haas gedaan maar door een officieel garage bedrijf.
verkeerde inschatting vriend
verkeerde inschatting vriend
Laatst gewijzigd door Dennis Crusio op 06 Sep 2013, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis Crusio schreef:leuke reactie Edward op basis van te weinig informatie!
Als je hem nagekeken had en de olie zeikt er nog uit dan heb je nog steeds iets verkeerd gedaan of niet??
Edward van Vugt
-
Dennis Crusio
we hebben er een verkeerde seal bij gekregen die er naar ons idee wel erg makkelijk in ging. er overgebeld of dat de goede was en dat werd verzekerd. nu kan het weer uit elkaar omdat hij daar lekt! niet de goede seal dus.
Dennis Crusio schreef:we hebben er een verkeerde seal bij gekregen die er naar ons idee wel erg makkelijk in ging. er overgebeld of dat de goede was en dat werd verzekerd. nu kan het weer uit elkaar omdat hij daar lekt! niet de goede seal dus.
Snap wel dat het even genoeg is hoor.
Edward van Vugt
- Whitehorse
Hey Dennis! Soms zit het niet alleen tegen, maar blijft het een tijdje tegen zitten. Ik had een volledig gereviseerd blok gemonteerd in mijn 1972 Volvo, speciale nokkenas, hogere compressie en grotere kleppen,krukas gebalanceerd, afgedraaid vliegwiel, heavy duty oliepomp, 123 ignition....na een uitgebreide reparatie aan de auto zelf na een jaar de straat op: 3 kilometer verder en een rookgordijn van hier tot aan Tokio.....
De boel moet weer "even" los om te zien wat er nou aan de hand is. De kosten: astronomisch en zeker 2x meer dan de dagwaarde van de auto. Je probeert eens wat he?
Dus: sterkte en gewoon doorgaan!
De boel moet weer "even" los om te zien wat er nou aan de hand is. De kosten: astronomisch en zeker 2x meer dan de dagwaarde van de auto. Je probeert eens wat he?
Dus: sterkte en gewoon doorgaan!
http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/land-rover-110
-
Roger B.
Als je een blok met garantie koopt en door officieel garagebedrijf laat inbouwen......dan is dit toch HUN pakkie an?
niet passen maar wel verzekerd dat bet past.?... terug dat ding....
niet passen maar wel verzekerd dat bet past.?... terug dat ding....
gone
-
Dennis Crusio
ja maar ik wil graag aankomend weekend wel rijden! ik wacht deze week weer even af
daarna nog niet het behaalde resultaat behaald ga ik zoeken naar een andere oplossing.