Edward, zo wil ik hem!
Re: Edward, zo wil ik hem!
Om je nog even wat te laten zien wat mij ook wel aanstaat, een klant uit ter apel rijd hiermee, 130+ met een 110 hcpu bak
Groetjes Johnny

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Heb ik nog even overwogen, maar toch vanaf gezien, daar ik de verhoudingen van een 130 mooier vind.
Maar misschien ook wel omdat je niet anders "gewend" bent bij een 130, die standaard maat..
Maar misschien ook wel omdat je niet anders "gewend" bent bij een 130, die standaard maat..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het lijkt me met de klus van Floris wagen niet handig om daar nu een clubgebeuren van te maken. Het is nog een redelijk zooitje in de werkplaats en er gaan diverse dingen door elkaar lopen.
Bovendien heeft Johnny me net moeten redden omdat ik een aanhanger met daarop 3000kg draaibank op m'n linkerhoef heb laten vallen. Ik kan me voorstelen dat ik daar nog wel een paar weken last van ga hebben en dan ben ik nog minder te genieten dan normaal!
Maar ik ben hard aan het werk om de werkplaats op orde te krijgen en dan gaan we zeker een mooie cursus-kampeer-bbq-kampvuur bijeenkomst houden!
Belofte maakt schuld.

Bovendien heeft Johnny me net moeten redden omdat ik een aanhanger met daarop 3000kg draaibank op m'n linkerhoef heb laten vallen. Ik kan me voorstelen dat ik daar nog wel een paar weken last van ga hebben en dan ben ik nog minder te genieten dan normaal!
Maar ik ben hard aan het werk om de werkplaats op orde te krijgen en dan gaan we zeker een mooie cursus-kampeer-bbq-kampvuur bijeenkomst houden!
Belofte maakt schuld.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Sjzeses man, eerst een trap tegen een muur en schouder, nu een draaibank en voet.
Wat volgt?
Een ontsnapte krokodil en been
waardeloos voor je, afijn, we zetten er extra de schouders onder.
Wat volgt?
Een ontsnapte krokodil en been
waardeloos voor je, afijn, we zetten er extra de schouders onder.
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Roger B.
hoeft nie floris...johnny en Danny hebben hun schouders al tegen de kar gezet en deze aan de 13 gehangen 
gone
Edward schreef:Maar ik ben hard aan het werk om de werkplaats op orde te krijgen en dan gaan we zeker een mooie cursus-kampeer-bbq-kampvuur bijeenkomst houden! Belofte maakt schuld.![]()
Hoi Edward,
sterkte met je pootje natuurlijk, ai ai!
En die cursusdinges, helemaal begrijpelijk en gaan haast. Laat even weten als ik iets kan doen logistiek of qua meedenken!
Groet,
Ernst
Defender 90 Td5 CSW 2002
-
Lucas van Lierop
beterschap dr mee Ed! maar dan kom je toch nog je beste beentje voor aan t zetten met al die projectjes.. 
B@rt
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Ai ai, ik moet meteen aan mijn eigen voet denken... middenvoetsbeentje gebroken omdat iemand anders zo'n heliumfles laat vallen!
Heb er nu nog geregeld last van... Succes met je voet!
ON TOPIC:
Is het ook niet mogelijk om een soort afzetbak te creëren: een open versie en een dichte versie?
Overigens heeft Matador mooie kantelbare gereedschapskruiwagens.
Heb er nu nog geregeld last van... Succes met je voet!
ON TOPIC:
Is het ook niet mogelijk om een soort afzetbak te creëren: een open versie en een dichte versie?
Overigens heeft Matador mooie kantelbare gereedschapskruiwagens.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
-
Roger B.
er hoeft geen alternatief gezocht, Floris wil gewoon een 130 hcpu bak
gone