Ron63 schreef:
Groet Ron
Ps kogel van A-frame is volgens mij ook anders
Het blok waar kogel in zit is langer, onder die van mij hebben we er een gezet van een 110.
Ron63 schreef:
Groet Ron
Ps kogel van A-frame is volgens mij ook anders
Roger B. schreef:Ben Gerrits schreef:Het maakt wel degenlijk uit of ik met of zonder spacers rij.
Als je de as naar achter zet kantel je de as en wordt de hoek van de kruiskoppeling bij een salisbury groter en dat met een lange aandrijfas die verder uitgeschoven is gaat hij brommen/trillen.
Dus ze zijn er nu tussen uit.
Gr Ben
als dat de enige oorzaak zou zijn zouden alle 130 HCPU in NL op grijs kenteken moeten trillen....
verder is de as niet (veel) verder uitgeschoven, daarvoor wordt ook tussen de as en de flens bij het differentieel een spacer geplaatst.
en waarom zou de hoek van de kruiskoppeling groter worden bij een salisbury (en dan vooral, want dat impliceert die uitspraak, waarom dan bij andere assen niet??)
tim schreef:Is Coen dan geholpen met dat benoemde blok van het A frame van een 110 waar Ron het over heeft?
Zo ja, Ed, zie jij kans dat ding van m'n as bij jou te halen, immers, die is extra/over zeg maar.
Dan zou dat morgen via Roger vrijdag in nijmegen kunnen komen..
Edward schreef:tim schreef:Is Coen dan geholpen met dat benoemde blok van het A frame van een 110 waar Ron het over heeft?
Zo ja, Ed, zie jij kans dat ding van m'n as bij jou te halen, immers, die is extra/over zeg maar.
Dan zou dat morgen via Roger vrijdag in nijmegen kunnen komen..
Geen idee, geloof niet dat er verschil in zit? Maar ik zal hem meegeven aan Roger.

Roger B. schreef:dat blok ga je niet "even" namaken (maar ik betwijfel of de kogelhouder bij jouw auto korter is dan die die ze mij mee willen geven)
dat "blok" is namelijk
en bij de dealer te koop voor 68 euro..... daar maak je het niet voor denk ik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten