Offroad dag LRCH zondag a.s.

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
arjan_de_jong

Re: Offroad dag LRCH zondag a.s.

Berichtdoor arjan_de_jong » 19 Aug 2013, 21:41

piet_g schreef:nee wanneer je uit het bos kwam, dan pakte je de buitenste route over het grasterrein (dat was die route met drie keer omhoog en een paar hele korte bochten er in en geen ruimte voor aanloop zegmaar. net voor je dan het terrein weer uit reed kon je rechts een rode route op. dan reed je eerst een stuk over een semi verhard pad en dan had je een scherpe bocht naar rechts.. daar zat nog een kleine heuvel en daar achter zat die steile afdaling. als je dan onderaan stond, dan kon je langs die eettent ook het terrein uit (waar we jou gepasseerd zijn op het einde van de dag).

Ik denk dat je dit stuk bedoelde?

http://www.youtube.com/watch?v=lRCQH7r3 ... 3Zf-myIauQ

Vandaag de landrover op de brug gezet en er is idd een van de 2 versnellingsbak rubbers weg. Daarnaast ook een kruisje kapot.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)

piet_g

Berichtdoor piet_g » 20 Aug 2013, 08:56

Roger B. schreef:thnx patrick... wel leuk om het ook van buitenaf te zien ;-)

kun je op joetjoep ook zo'n filmpje downloaden/opslaan?

tuurlijk. eerste resultaat in googel:http://www.downloadvanyoutube.nl/
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

piet_g

Berichtdoor piet_g » 20 Aug 2013, 09:07

arjan_de_jong schreef:Ik denk dat je dit stuk bedoelde?

http://www.youtube.com/watch?v=lRCQH7r3 ... 3Zf-myIauQ

Die bedoelde ik ja :P. hmm.. je kwam wel ver naar links uit.. wij hadden daarboven iets meer naar rechts gestoken en toen kwamen we wat lekkerder uit onderaan :D. maar bleef een vette heuvel

arjan_de_jong schreef:Vandaag de landrover op de brug gezet en er is idd een van de 2 versnellingsbak rubbers weg. Daarnaast ook een kruisje kapot.

Hmm.. das balen. maar allebij wel redelijk makkelijk te vervangen in ieder geval. tenminste met een series bak.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

arjan_de_jong

Berichtdoor arjan_de_jong » 20 Aug 2013, 13:00

Ja had ook iets naar rechts moeten steken achter af.

Het vervangen is bij mij ook niet gek veel werk gelukkig maar het zoeken naar de juiste onderdelen is juist weer een ehm uitdaging zeg maar :mrgreen:
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)

piet_g

Berichtdoor piet_g » 20 Aug 2013, 13:03

Ik las het in het andere topic inderdaad :P
------

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 25 Aug 2013, 11:14

tijdens de offroad dag in Spaarnwoude was er een wat oudere man met een camera die bij die bult in de hoek bij de ingang meerdere keren opnames leek te maken terwijl ik daar een rondje reed.... ik had gehoopt dat deze meneer, en ook anderen, meer beeldmateriaal van de Range in aktie hier ook gepost zouden hebben.... :lol: :lol: :lol:
gone

Sebastian

Berichtdoor Sebastian » 26 Aug 2013, 16:42

Roger B. schreef:tijdens de offroad dag in Spaarnwoude was er een wat oudere man met een camera die bij die bult in de hoek bij de ingang meerdere keren opnames leek te maken terwijl ik daar een rondje reed.... ik had gehoopt dat deze meneer, en ook anderen, meer beeldmateriaal van de Range in aktie hier ook gepost zouden hebben.... :lol: :lol: :lol:

Sorry vergeten een foto te maken toen we je lostrokken,... :D
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover

Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8

Terug naar “Evenementen”