jobster schreef: Desondanks, toch maar eens op zoek naar een leuke 90 of 110 voor dit soort gein?
Ik weet niet of je de D3 netjes moet houden, maar met een paar mudbanden eronder komt die verder dan alles wat er vandaag verder aanwezig was.......
jobster schreef: Desondanks, toch maar eens op zoek naar een leuke 90 of 110 voor dit soort gein?
tim schreef:Eveneens met Roger in de PC hoofd Range meegereden,ook hier weer, ik sta echt te kijken hoe zo'n totale standaard auto en dan ook nog eens met het bijbehorende gewicht , paden en heuvels neemt zonder enig noemenswaardig protest.
Edward schreef:jobster schreef: Desondanks, toch maar eens op zoek naar een leuke 90 of 110 voor dit soort gein?
Ik weet niet of je de D3 netjes moet houden, maar met een paar mudbanden eronder komt die verder dan alles wat er vandaag verder aanwezig was.......![]()
Edward schreef:jobster schreef: Desondanks, toch maar eens op zoek naar een leuke 90 of 110 voor dit soort gein?
Ik weet niet of je de D3 netjes moet houden, maar met een paar mudbanden eronder komt die verder dan alles wat er vandaag verder aanwezig was.......![]()
arjan_de_jong schreef:Wij hebben ook helemaal genoten!
Erg mooi gebied. Ben ook erg tevreden met de mud banden en de lier. Ik heb nog behoorlijk wat zwarte route gedaan en dus de lier ook wel nodig gehad![]()
En nu weer sleutelen! Hij schud en rammeld in eens heel erg. Ik denk dat er een motor of versnellingsbak rubber door is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast