Offroad dag LRCH zondag a.s.

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
prliberton

Re: Offroad dag LRCH zondag a.s.

Berichtdoor prliberton » 17 Aug 2013, 20:52

We zijn er morgen met de Serie.... Zonder difflock of modderbanden... We zien wel waar we blijven hangen. Misschien hebben we af en toe een kabeltje nodig maar we komen.

Groetjes Patrick
Patrick Liberton
patrick@leopard-mt.com

Land Rover Series IIa 109 2,25P 1971 (ex-military)
Land Rover Series III 88 2,25P 1975 (ligt nu in stukkies)
Land Rover Discovery II TD5 2000 (voor dagelijks gebruik)
Mitsubishi Pajero V6 2013 (op werklocatie in Nigeria)

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 17 Aug 2013, 21:21

prliberton schreef:We zijn er morgen met de Serie.... Zonder difflock of modderbanden... We zien wel waar we blijven hangen. Misschien hebben we af en toe een kabeltje nodig maar we komen.

Groetjes Patrick

THAT's the spirit!! watnou difflock werkt niet... alsof ie op ongesperde 4wd niet rijdt! precies Patrick!! tot morgen :lol: :lol: :lol:
gone

tim

Berichtdoor tim » 17 Aug 2013, 22:05

Roger B. schreef:vandaag de beste banden achterop gezet en gelijk de spatlappen verwijderd........
aanhanger aangekoppeld.... auto erop.... langs tankstation geweest om beiden te tanken....

klaar voor vertrek! :mrgreen: :mrgreen:

klaar voor vertrek.jpg

Roger roger, ik weet de getalletjes, maar toch, het is ergens te decadent voor woorden!! :lol: :lol:
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 17 Aug 2013, 22:34

yup.... een van de redenen om lekker de P38 als P38 te laten, en niet het aankoopplan (delen van body op chassis van de D2 en verder dikke rolkooi) uit te voeren
gone

arjan_de_jong

Berichtdoor arjan_de_jong » 18 Aug 2013, 00:57

Wij zijn er ook klaar voor. Koppeling doet het weer. Spatlap weer vast gezet en uitlaat steun weer vast gelast die ik een van de vorige keren kapot had gereden. :?

Hoop nog wat forum mensen te ontmoeten morgen. Mijn auto moet wel herkenbaar zijn. Blauwe S3 met witte bumper, velgen en dak en een nog glimmende lier :mrgreen: :oops:
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 18 Aug 2013, 02:23

Helaas. Twee eigenaren en 5 part-timers. 1 in de ziektewet, 2 op Lowlands en 1 in Noorwegen op vakantie. MeneertjeD90 kan er helaas niet bij zijn dit jaar. Maar: ik gun ieder zijn of haar lolletje en daarom zeg ik 'veel plezier allemaal!'. En als je even tijd hebt? Doe een rondje voor mij...
;)
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 18 Aug 2013, 16:06

Meerdere rondjes gedaan....ook een voor jou erwin ;)

het was weer leuk. Terrein was goed berijdbaar, en de auto doet het best
gone

Bowmore_and_more

Berichtdoor Bowmore_and_more » 18 Aug 2013, 16:54

Het was inderdaad weer leuk! In het begin was de blauwe route op sommige stukken best nog pittig voor een disco 2...
Ik heb nog een gesprekje gehad met Maurice over de Pyreneen, contactgegevens gekregen maar ergens in het terrein verloren :oops: .Als je dit leest, mail me svp nog even je gegevens..

Groet,
André
André Nagel

Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..

Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)

Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)

tim

Berichtdoor tim » 18 Aug 2013, 19:38

Vanmiddag een plezierige tijd gehad. Een redelijk deel van het parcours gereden met de 110, eigenlijk voor het eerst voor het "echie" met die 110 aan de gang gegaan, althans voor mijn doen.
Was best lache, wat zo'n gaar ding nog kan :!: :geek:

Tevens mee kunnen rijden met Rene, disco 1 met alles erop en eraan(lid van de off road commissie meen ik)
Zonder alle technische extra opties "aan "te zetten, bizar hoe zo'n , welliswaar aangepaste, auto zich zelf voortploegt door het terrein!
Eveneens met Roger in de PC hoofd Range meegereden,ook hier weer, ik sta echt te kijken hoe zo'n totale standaard auto en dan ook nog eens met het bijbehorende gewicht , paden en heuvels neemt zonder enig noemenswaardig protest.
Al met al, die landrovers kunnen aanzienlijk meer dan dat jezelf denkt of durft.

Ik geloof dat Patrick eea op de gevoelige plaat had vastgelegd van Roger's P 38, ben benieuwd! :)
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

jobster

Berichtdoor jobster » 18 Aug 2013, 23:50

Voor mij was dit het 1e LRCH evenement, en ben onder de indruk van de organisatie. Maar eigenlijk nog meer van al die mooie en minder mooie maar oersterke Laro's. Ik steek dan wel een beetje af met een "gepoetste" beige D3 maar goed. De pret was er niet minder om, en een beetje modder en zand draait mijn kar dus ook zijn hand niet om. Maar goed dat wist ik eigenlijk wel na 2 weken dwars door de Pyreneeën. Desondanks, toch maar eens op zoek naar een leuke 90 of 110 voor dit soort gein?

Terug naar “Evenementen”