laat het ding nou eerst uitlezen! die motor vergt erg veel speciale handeling bij kop lichten wegens de los staande natte cilinderbussen.... als je niet zeker weet DAT ie open moet kun je hem serieus beter dicht laten...
dit lijkt me geen kop-probleem, anders zou ie ook niks doen met lucht via de injector poortjes
FREELANDER LOOPT NIET
- arjan_de_jong
Re: FREELANDER LOOPT NIET
Ik zou hem toch ook eerst uitlezen. Daar haal je vaak veel info uit.
Misschien nog lucht massa meter? Waardoor het mengsel lucht/diesel niet goed geregeld word.
Misschien nog lucht massa meter? Waardoor het mengsel lucht/diesel niet goed geregeld word.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
goed plan, enig nadeel is dat auto niet loopt, dus ga iemand zoeken die een mobiel apparaat heeft....
-
Roger B.
Die van de dealer is ook mobiel...dus iemand zoeken die beied iz langs te komen...of t ding op een kar en er heen
gone
eindelijk hij loopt weer, oorzaak was uiteindelijk de krukaspoelie, van buiten niets te zien, stond gewoon op tijd, maar bij demontage bleek het
nokje in de poelie weggesleten, dus als motor liep ging distr. toch van tijd. Nieuwe poelie gemonteerd en probleem opgelost.
nokje in de poelie weggesleten, dus als motor liep ging distr. toch van tijd. Nieuwe poelie gemonteerd en probleem opgelost.
En dat heb je ontdekt door de kop eraf te trekken? 
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
yep. moest iets zijn met in of uitlaten van de lucht, heeft inderdaad al doende wat kleppen geraakt, dus kop is er niet voor niet af geweest. maar ja, wel weer veel geleerd over mijn autotje. al doende leert men zullen we maar zeggen.