Defender 110 ingezet voor reclame Ridged Lays Chips

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Rob Pt

Re: Defender 110 ingezet voor reclame Ridged Lays Chips

Berichtdoor Rob Pt » 08 Aug 2013, 19:30

Roger B. schreef:geen idee hoe breed gezaaid "lays" in la france is.....

Had ik niet eens gezien dat hij in Frankrijk woont maar het verklaart wel waarom hij geen tv kijkt ............... taalprobleem ;) :lol:

Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 08 Aug 2013, 21:10

denk dat een canaldigital kaartje daar ook wel werkt... ik kijk in duitsland ook gewoon nederlandse zenders
gone

RobStewart

Berichtdoor RobStewart » 08 Aug 2013, 21:28

"Walkers Crisps" please chaps :roll:

You could never brand them as Lays in England unless it was after 21:00 and has and 18+ rating :lol: :lol: :lol:

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

Rob Pt

Berichtdoor Rob Pt » 08 Aug 2013, 22:32

Roger B. schreef:denk dat een canaldigital kaartje daar ook wel werkt... ik kijk in duitsland ook gewoon nederlandse zenders

Ja ongetwijfeld want hier kan ik ook gewoon CD ontvangen en dat heeft dan weer tot gevolg dat ik in Portugal ook naar Duitse zenders kan kijken. Maar om deze topic een beetje wetenschappelijk tintje te geven heb ik er wat analyses op los gelaten. Roger zegt dat hij nooit tv kijkt dus ........... CD heeft hij niet want dat zou onzin zijn. Naar de Franse kanalen kijkt hij ook niet want anders zou hij n.l. wel tv kijken. En omdat hij Frankrijk woont kan hij dus ook niet net zoals jij in Duitsland naar de Nederlandse zenders kijken tenzij ........ hij in Duitsland is maar als hij nooit tv kijkt waarom zou hij dat dan in Duitsland plotseling wel doen ?
Hij heeft hoogstwaarschijnlijk niet eens een tv want hij kijkt toch nooit. Om vergelijkbare reden heb ik o.a. geen viool omdat ik er niet op kan spelen. Om nog iets anders te noemen, wij hebben ook geen kattenbak omdat dit voor een hond, die we wel hebben, gewoon zinloos is .........
Soms vraag ik me zelfs af waarom we Land Rovers hebben .............. maar dan ga ik er even naar kijken en dan weet ik het weer ! ;)

Snappie ? :lol:

Rob

Roger

Berichtdoor Roger » 08 Aug 2013, 23:40

Hahaha.

Inderdaad woon ik in Frankrijk à la campagne en het geen tv kijken is een bewuste keuze. Ik leef zoveel mogelijk "off the grid". Wat niet weet wat niet deert. Enorme struisvogelpolitiek maar ik voel me er wel bij.
Ik heb overigens wel n tv en een sateliet, maar omdat ik nergens voor wil betalen heb ik slechts een paar engelse zenders dus ik kijk wel eens snooker en tennis. :)

Totaal geen behoefte aan slecht nieuws, oorlogen ellende en wat al niet meer voor mindbending shit om je bang en paranoide te maken voor alles om je heen.

Ik lees dus ook geen kranten. Interesseer me alleen voor mn naasten en vrienden en dieren in nood.

Bevalt me uitstekend. Het merk Lays (smiths) ken ik overigens wel en de smaak paprika mis ik hier enorm. Ik had alleen de naam niet in net spotje gezien.

En het verband met LR ontgaat me nog steeds.

Cheers van een kluizenaar. ;)
Life's a journey, not a destination.

Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat

Edward

Berichtdoor Edward » 08 Aug 2013, 23:52

Net als "even Apeldoorn bellen". Iedereen kent de slogan wel maar welk bedrijf hoort erbij? :roll: :roll:

@Roger: kost dat nou, zo'n sateliet? Ik heb wel een schoteltje om het signaal van dat ding op te vangen, maar er zelf 1 hebben is wel cool! Kun je je eigen goed nieuws show uitzenden! :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 08 Aug 2013, 23:56

Edward schreef:Net als "even Apeldoorn bellen". Iedereen kent de slogan wel maar welk bedrijf hoort erbij? :roll: :roll:

centraal beheer verzekeringen.................
gone

Rob Pt

Berichtdoor Rob Pt » 09 Aug 2013, 01:02

Roger schreef:.... Ik leef zoveel mogelijk "off the grid".

Zeer herkenbaar ! Tien keer raden waarom wij midden in de rimboe in Portugal wonen .......

Roger schreef: ........ shit om je bang en paranoïde te maken .....

Houd ik ook niet van. Alleen op zekeringenkastjes en remlichten van een Discovery 3 wil ik nogal heftig reageren .... :lol:

Roger schreef:En het verband met LR ontgaat me nog steeds.

Mij ook maar ja dat is met veel reclame zo dat het verband tussen alles dat ik voorgeschoteld krijg me niet helemaal duidelijk is. Maar dat is wel eens anders geweest want zo was er jaren geleden, toen ik nog jong en naïef was, een reclame van Bacardi. Allemaal mooi meiden en gebruinde kerels op een strand in een of ander tropisch paradijs en die meiden en kerels maar Bacardi zuipen. Daarna gingen ze surfen. Nou ik de reclame gevolgd want dat schijnt de bedoeling te zijn, maar ik ben @%#ˆ%$^ nog nooit zo vaak van me *) surfplank gelazerd als toen van al die Bacardi ........

*) Ik hoop dat ik dat goed geschreven heb. Ik heb vroeger nog geleerd dat het mijn of m'n is maar ik lees steeds vaker me dit en me dat. Misschien wel nieuwe spelling of zo maar de media zwijgt in alle talen over deze wijzigingen ....... oh nee, de media zwijgen daar in alle talen over :roll:

Potverdorie mensen, deze topic begint echt inhoud te krijgen ..... ;)

Groeten, niet van een kluizenaar maar wel van een levensgenieter !

Rob

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 09 Aug 2013, 06:51

Niet deze topic maar dit topic....... :lol:
gone

Roger

Berichtdoor Roger » 09 Aug 2013, 07:07

Kost inderdaad ff wat een satelliet, maar dan heb je ook wat Edward.

T'is geen grote en hij zend alleen maar wat oudere programmas en snooker uit.

:D

Cheers van een levensgenietende kluizenaar die geen bacardi, maar we wijn drinkt en ook zonder alcohol geen 2 seconden op n surfplank kan staan. (In het water zelfs geen halve seconde. ) :lol:
Life's a journey, not a destination.

Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat

Terug naar “Kroeg”