wij gaan donderdag al. vertrekken rond 12 en 14 uur richting de Ardennen! vanuit Roosendaal. voor de gene die aan willen haken stuur maar een pm dan kunnen we een meeting point afspreken.
we hebben er zin in!!!!!!
wie gaat er naar camping maka in september?
-
Dennis Crusio
Re: wie gaat er naar camping maka in september?
Chrsitiaan schreef:RaRo74 schreef: Onze ervaring met campingbaas Prosper van Camping Maka zijn ronduit slecht. Zeer chagrijnig welkom en gedurende het verblijf was hij continu onvriendelijk zonder dat er enige vorm van aanleiding toe was. Misschien dat hij toevallig in een slechte bui was van een paar dagen maar reageer dat dan niet af op je klanten.
Nee hoor,geen toeval, intussen al veel mensen tegengekomen met dezelfde bevindingen.
Ben er ook een keer geweest en had niets te klagen over de "campingbazen" werd met enige terughoudendheid vriendelijk behandeld.
Toen ik later belde of ik langs kon komen (off season ) had hij ineens geen plek
Kan me toch niet voorstellen dat dat hele veld achterin ook volstond.
beetje raar
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
-
Landmarcs
Je hebt nu eenmaal van die campings waar je twee keer komt: de eerste keer en de laatste keer.
NB Ik ken Maka niet, 't lijkt me niks voor mij dus kom ik er vooralsnog niet, dus ook geen goede of slechte ervaringen (ik ken sowieso niet al te veel campings waar ik niet meer kom, want ik kom gewoon niet vaak op een camping ... ik ga liever "echt" kamperen).
Groeten MarcS
NB Ik ken Maka niet, 't lijkt me niks voor mij dus kom ik er vooralsnog niet, dus ook geen goede of slechte ervaringen (ik ken sowieso niet al te veel campings waar ik niet meer kom, want ik kom gewoon niet vaak op een camping ... ik ga liever "echt" kamperen).
Groeten MarcS
- Chrsitiaan
Landmarcs schreef:Je hebt nu eenmaal van die campings waar je twee keer komt: de eerste keer en de laatste keer.
Groeten MarcS
psst, een kilometertje stroomopwaarts van Maka ligt een prachtige plek naast de Semois met aan de overkant een mooie rotspartij. Heb daar al meermaals mobilhomes zien staan!
Landmarcs schreef:Je hebt nu eenmaal van die campings waar je twee keer komt: de eerste keer en de laatste keer.
Groeten MarcS
Voor mij is de eerste keer misschien wel de laatste keer dusss
Er zijn in de buurt inderdaad meerdere mooie campings die het bezoeken waard zijn.
Wel jammer dat dat niet "verbonden" is met de LRCH en evenementen, maar ik ben ook nogal een "einselganger" als het op kamperen aankomt.
Zoek ook plekken waar de natuur het belangrijkste hoogtepunt is.
En terreinrijden...kan op heel veel plekken waar ik per ongeluk verzeilt raak
Voor de mensen die er nu heen gaan, een prima plek om elkaar te leren kennen, te kamperen en om van het evenement te genieten
-
Roger B.
dit evenement is niet van de LRCH volgens mij.....
gone
-
Dennis Crusio
Roger dat hoeft toch ook niet! ik heb het nu zelf mogen ervaren en kan melden dat wij het erg naar ons zin hebben gehad, de camping eigenaren bijzonder vriendelijk waren. je kon lekker je eigen gang gaan en had je zin om ergens bij in te vallen was dat prima! super gedaan.
Roger B. schreef:dacht dat Ruben die link wel legde....
Nou ja, 't is toch een soort evenement, of het nou van de club is of niet...