wie gaat er naar camping maka in september?

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Lucas van Lierop

Re: wie gaat er naar camping maka in september?

Berichtdoor Lucas van Lierop » 31 Jul 2013, 12:17

Owja mijn project vordert dusdanig dat ik dus wel zin heb in weekendje Ardennen, alleen is dit een beetje too much voor iemand als ik. Ik ben nogal een: "zelf doen!" figuur. Niettemin wens ik jullie allemaal heel veel plezier :-P
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 31 Jul 2013, 12:31

wat is er nu overgeorganiseerd aan een wachtlijst.... dat betekend alleen dat er blijkbaar (veel) meer belangstellenden als plaatsen zijn.... en dat de organisatie wil zorgen dat mensen die (te) laat waren eventueel vrijgekomen plekjes kunnen opvullen (goed voor je evenement en leuk voor de te late inschrijvers)

dit zegt verder helemaal niets over hoe gestructureerd zo'n weekend verder verloopt.....
gone

Chrsitiaan

Berichtdoor Chrsitiaan » 31 Jul 2013, 12:36

Lucas van Lierop schreef:Owja mijn project vordert dusdanig dat ik dus wel zin heb in weekendje Ardennen

Een waardig alternatief voor campimg Maka is camping Moulin du Rensiwez in de buurt van Houffalize. Ook zeer fraai gelegen langs de Ourthe en een zeeer vriendelijke uitbaatster. O ja en een fleske chouffe kost er slecht er fractie van de Mxxx-prijzen :D

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 31 Jul 2013, 12:46

Dank voor de tip, misschien daar ook eens een keer kijken. Wij ging vroeger altijd naar Camping International in ouren. Daar had je een stuk gras/modder er daar stonden eigenlijk alleen wij en verderop soms een hele motorclub. Voorzieningen 0 maar wat was het daar leuk zeg!, Dat soort dingen mis ik nu een beetje vandaar dat ik iets al snel te georganiseerd vind.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 31 Jul 2013, 12:49

dan moet je gaan wildcamperen en niet een camping opzoeken... campings zijn gericht op luxe-campeerders die voorzieningen willen.... dan zul je vrijwel elke camping overgeorganiseerd vinden....
gone

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 31 Jul 2013, 15:21

lucas knal eens nieuwe foto,s op je facebook dan kunnen wij het volgen!

RaRo74

Berichtdoor RaRo74 » 31 Jul 2013, 16:20

Chrsitiaan schreef:Een waardig alternatief voor campimg Maka is camping Moulin du Rensiwez in de buurt van Houffalize. Ook zeer fraai gelegen langs de Ourthe en een zeeer vriendelijke uitbaatster. O ja en een fleske chouffe kost er slecht er fractie van de Mxxx-prijzen :D

Inderdaad een goeie tip en bedankt! :) Leuk voor een volgend tripje naar Inor of Bertrix om deze camping te proberen.
Onze ervaring met campingbaas Prosper van Camping Maka zijn ronduit slecht. Zeer chagrijnig welkom en gedurende het verblijf was hij continu onvriendelijk zonder dat er enige vorm van aanleiding toe was. Misschien dat hij toevallig in een slechte bui was van een paar dagen maar reageer dat dan niet af op je klanten.
RaRo74
Het is een blauwe.............
Afbeelding

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 31 Jul 2013, 21:43

Roger B. schreef:dan moet je gaan wildcamperen en niet een camping opzoeken... campings zijn gericht op luxe-campeerders die voorzieningen willen.... dan zul je vrijwel elke camping overgeorganiseerd vinden....

Het zit m niet in de camping maar in het evenement maar goed jullie vinden het leuk en gaan wel dus prima ;-)

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 31 Jul 2013, 21:47

Dennis Crusio schreef:lucas knal eens nieuwe foto,s op je facebook dan kunnen wij het volgen!

Ga ik binnenkort doen, maar de vorderingen zijn niet altijd even spectaculair, vooral tegen het einde moet je lang sleutelen voordat er weer een boeiende foto te maken is... Laatste tijd heel veel kabels gefatsoeneerd, leidingen vast gezet, boutjes nagetrokken, lager gesteld, nuttig maar vrijwel onzichtbaar :-(

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 31 Jul 2013, 21:47

Lucas van Lierop schreef: Wij ging vroeger altijd naar Camping International in ouren. Daar had je een stuk gras/modder er daar stonden eigenlijk alleen wij en verderop soms een hele motorclub. Voorzieningen 0 maar wat was het daar leuk zeg!, Dat soort dingen mis ik nu een beetje vandaar dat ik iets al snel te georganiseerd vind.

schiet mij maar lek dan......................
gone

Terug naar “Kroeg”