En ik ken amper m'n eigen nummer uit m'n hoofd, maar heb wel de diverse polissen in de wagen liggen.
Radiator lek :-(
Re: Radiator lek :-(
Natuurlijk is het een kutbedrijf, het is uiteindelijk gewoon een verzekeringsmaatschappij.
En ik ken amper m'n eigen nummer uit m'n hoofd, maar heb wel de diverse polissen in de wagen liggen.
Sta me daar toch de tering te vervelen totdat die hulp komt.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
aangezien die hulp doorgaans minimaal een uur op zich laat wachten besteed ik die tijd meestal aan kijken of ik het toch niet zelf opgelost krijg.
tegenwoordig voor paar cent per dag pechhulp in heel europa meeverzekerd met de verzekering... bij twijfel bel ik dan gewoon de contactpersoon die de discussie dan voor me aan mag gaan
tegenwoordig voor paar cent per dag pechhulp in heel europa meeverzekerd met de verzekering... bij twijfel bel ik dan gewoon de contactpersoon die de discussie dan voor me aan mag gaan
gone
Roger B. schreef:
tegenwoordig voor paar cent per dag pechhulp in heel europa meeverzekerd met de verzekering...
Die dan in NL vaak door de ANWB WW wordt verleent uit naam van de verzekeraar.
En in elk geval tegenwoordig kun je op internet eenvoudig en in duidelijke taal vinden waar je wel (of niet) recht op heb....
Trouwens zelf weinig ANWB WW ervaring, maar die paar keer prima geholpen. En de vrouw is vorige week prima geholpen (binnen het half uur) toen de sleutel in de auto zat en zij buiten stond....
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Marco 109 schreef:Trouwens zelf weinig ANWB WW ervaring, maar die paar keer prima geholpen. En de vrouw is vorige week prima geholpen (binnen het half uur) toen de sleutel in de auto zat en zij buiten stond....
Met de LaRo nu twee keer nodig gehad, de laatste keer heb ik ze niet eens gebeld. Harry is veel sneller!
Edward van Vugt
-
Roger B.
Marco 109 schreef:Roger B. schreef:
tegenwoordig voor paar cent per dag pechhulp in heel europa meeverzekerd met de verzekering...
Die dan in NL vaak door de ANWB WW wordt verleent uit naam van de verzekeraar..
één keer in NL gebruik van gemaakt (schakelstangen van pook losgegaan op de bak) en toen kwam een lokale afsleepdienst die me afsleepte naar de eerstvolgende afslag/parkeerplaats (om van de snelweg af te zijn) en daar hebben we gekeken of het ter plekke op te lossen was, was niet te doen, toen heeft ie me bij de eerstvolgende VW/MAN dealer gebracht waar het euvel in een half uurtje verholpen was en waarna ik mijn weg met eigen auto weer kon vervolgen.
Ook binnen Duitsland komt een lokale garage/afsleepdienst en niet de ADAC
gone
Overigens wat veel mensen niet weten: als je op een gevaarlijke plek staat of een schuiver hebt gemaakt kun je altijd een lokale berger bellen. Dit zit standaard in je WA verzekering en is gewoon gratis.
Zo heb ik ook de Disco op laten halen toen ik bij Emmen van de weg geschoven ben.

Zo heb ik ook de Disco op laten halen toen ik bij Emmen van de weg geschoven ben.
Edward van Vugt
-
Roger B.
stond toen op de vluchtstrook ongeveer tegen de vangrail tussen amersfoort en barneveld, net voorbij knooppunt hoevelaken op de "doorgaande" baan.
wie bepaald of dat dan een "gevaarlijke" plek is of niet..... ik vond het niet zo'n probleem, de berger ging nieteens kijken wat het euvel was, schoof gelijk de lepels er onder
wie bepaald of dat dan een "gevaarlijke" plek is of niet..... ik vond het niet zo'n probleem, de berger ging nieteens kijken wat het euvel was, schoof gelijk de lepels er onder
gone
Een vluchtstrook is altijd een gevaarlijke plek.

Edward van Vugt
Ik wil jullie nog wel eens in het buitenland zien zwaaien met je voorwaarden en "huiswerk" , haha.
En als ik iets 2 jaar geleden heb gelezen, wil nog niet zeggen dat ik het dan ook feiloos weet op het moment supreme.
Dan mag je verwachten dat je goed geholpen wordt volgens de voorwaarden.
Moraal van mijn verhaal is dat je blijkbaar toch meerdere kanten op kunt en wanneer je brutaler bent dan doorsnee, je toch weer meer gedaan krijgt.
Verzekeraars worden immers rijk van het niet leveren van de dienst die zij je verkocht hebben.
.
Desalnietemin moet ik wel zeggen dat de ANWB netjes vinger aan de pols hield. Ze hebben regelmatig proactief terug gebeld toen we gestrand waren en we wachtende waren op de ADAC.
Dat ik niet zit te wachten dat mijn auto pas na enkele weken teruggehaald wordt en ik daarom zelf aktie neem is mijn persoonlijke keuze.
Ik heb de vergoeding dan ook pas achteraf geregeld.
En als ik iets 2 jaar geleden heb gelezen, wil nog niet zeggen dat ik het dan ook feiloos weet op het moment supreme.
Dan mag je verwachten dat je goed geholpen wordt volgens de voorwaarden.
Moraal van mijn verhaal is dat je blijkbaar toch meerdere kanten op kunt en wanneer je brutaler bent dan doorsnee, je toch weer meer gedaan krijgt.
Verzekeraars worden immers rijk van het niet leveren van de dienst die zij je verkocht hebben.
Desalnietemin moet ik wel zeggen dat de ANWB netjes vinger aan de pols hield. Ze hebben regelmatig proactief terug gebeld toen we gestrand waren en we wachtende waren op de ADAC.
Dat ik niet zit te wachten dat mijn auto pas na enkele weken teruggehaald wordt en ik daarom zelf aktie neem is mijn persoonlijke keuze.
Ik heb de vergoeding dan ook pas achteraf geregeld.
Current: Range Rover Sport P400e HSE Dynamic, Black, 2021
Sold: Defender 110 TD5 SE SW, Java Black, 2005
Sold: Land Rover Discovery 3 HSE, Java Black, 2007
Sold: Defender 110 TD5 SE SW, Java Black, 2005
Sold: Land Rover Discovery 3 HSE, Java Black, 2007