Vergeet geen foto's te maken ...

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ppw

Re: Vergeet geen foto's te maken ...

Berichtdoor ppw » 20 Apr 2015, 21:13

nou vooruit....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Waterrover
Beheerder

Berichtdoor Waterrover » 23 Apr 2015, 16:31

Alvast een paar vakantiefoto's:

Groet, Chris
Bijlagen
DSC_2819.JPG
El Rocio Spanje
DSC_2662.JPG
Don Quichotte
DSC_2869.JPG
Natuurpark onder Sevilla Spanje

Chrsitiaan

Berichtdoor Chrsitiaan » 18 Mei 2015, 12:28

Hadden jullie Nederlanders ook vrijaf tijdens Hemelvaartsdag?
Niemand van de 4000 forumleden een mooi tripje gemaakt?

Edward

Berichtdoor Edward » 18 Mei 2015, 13:37

Jawel, maar A: ik ben niet van de foto's, ik weet waar ik geweest ben en hoef dat niet te bewijzen of te showen en B: wat kan jou een trip met 9 motoren schelen? :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Walterke

Berichtdoor Walterke » 18 Mei 2015, 13:54

Edward schreef:Jawel, maar A: ik ben niet van de foto's, ik weet waar ik geweest ben en hoef dat niet te bewijzen of te showen en B: wat kan jou een trip met 9 motoren schelen? :lol: :lol:

Leuk foto's ! :mrgreen:

Chrsitiaan

Berichtdoor Chrsitiaan » 18 Mei 2015, 14:04

Jij hoeft inderdaad helemaal niets Edward.
Ik richt me trouwens niet tot jou, je hebt al eerder te kennen gegeven dat je geen foto's wil of kan posten.

Ik vraag me gewoon oprecht af of er niet meer mensen zijn die wel eens een tripje maken met hun LR er van uit gaande dat de doorsnee Nederlander meer reist dan de gemiddelde Vlaming, dat is althans mijn impressie.

Je kan het beschouwen dat ik wil showen met de dingen die ik doe met m'n LR, misschien is dat wel een beetje zo. Het uitzoeken en posten van de mooiste foto's na zo'n tripje is alvast een soort van napret voor me.

Ik probeer dat gewoon een beetje te stimuleren. Ik hoopte op een soort van wisselwerking. Ik wil ook graag geïnspireerd worden door de foto's, verhalen en avonturen van anderen.
....
Maar blijf helaas een beetje op m'n honger zitten en denk erover om dat hier op te geven.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 18 Mei 2015, 21:55

tja, in Nederland is er weinig echt uitdagende routes te rijden zonder dat je elke 15 a 20 minuten een snelweg of stad tegen komt misschien? Greenlanen wordt nu niet echt gestimuleerd in Nederland....

Buiten dat..... Als ik ga rijden, dan rij ik, en ga ik niet telkens stoppen om weer een foto te maken van mijn auto voor een boom, voor een struik, op een kruispunt van (land)wegen, bij een beekje etc etc...

Maar er zijn foto's gepost van de Ladies day afgelopen weekend... waren die niet leuk? :mrgreen:
gone

Joep Weijers

Berichtdoor Joep Weijers » 18 Mei 2015, 22:36

Veel klets, maar weinig foto's. Dat kan anders:

Afgelopen weekend voor de eerste keer naar Furstenau geweest met een clubje. Lekker groot terrein met voor elk wat wils.

Deze lightweight werd op tijd uitgezet; de modder zat nog maar aan het begin van het inlaattraject.

Chrsitiaan

Berichtdoor Chrsitiaan » 19 Mei 2015, 12:29

Joep Weijers schreef:Veel klets, maar weinig foto's. Dat kan anders:

Afgelopen weekend voor de eerste keer naar Furstenau geweest met een clubje. Lekker groot terrein met voor elk wat wils.

Hehe leuke foto's.
Zo diep wil ik met m'n Defender niet in het water zitten, dat laat ik aan anderen over ... ik zal dan wel fotokes maken vanaf de zijlijn :)

Met welk clubje was je daar.
Heb weet van 3 clubs die naar FF gingen afgelopen weekend: xrover, LRL (Limburgse LR club BE), Modderpoel.
Het moet daar druk geweest zijn.

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 19 Mei 2015, 13:19

Tja, vorige week was ik nog in Chrsitiaan's moeder/vaderland (om wat preciezer te zijn: het Waals-sprekende deel). Evenwel vergeten foto's te maken ... 't is voor mij ook "te gewoon" (mijn tent + LandRover staan op Google Maps, voor wie 'm vindt: meldt het mij en je mag de vlgde keer mee - 't is dan direct het 30 jarige jubileum).

Overigens ook weinig extra spectaculairs uitgehaald, gewoon gewoon gedaan ... wel handig die extra bodemvrijheid: de hooiweide blijft een stuk meer overeind als met een alledaagse autobaan-klever.

Toch jammer dat Prins Frederik zich bij de Belgische opstand niet zo heldhaftig als zijn broer bij Waterloo toonde (of omgekeerd) ... dat had maar zo één of twee landsgrenzen gescheeld.

Groeten MarcS

Terug naar “Kroeg”