moet hij voor grijs kenteken ook op een bedrijf staan of hoeft dat niet, geld het ook voor particulier.
bankjes heb ik toch al niet.
heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
- RobStewart
- Berichten: 2280
- Lid geworden op: 15 Mei 2011, 12:04
- Locatie: Roger Young Land Rover, Cornwall
- Contact:
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
Dennis Crusio schreef:... een compleet schot is ook welkom.
OK Dennis, so I'm sitting in the back of the 110 ... now what ?
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
- Erik Peters
- Berichten: 3074
- Lid geworden op: 27 Sep 2007, 18:33
- Locatie: Heino
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
@ MarcelS,
De eisen voor grijs kenteken zijn voor een particulier of een bedrijf gelijk.
Een bedrijf betaalt dan het grijze tarief voor de mrb, echter de particulier niet (die betaalt geel tarief mrb). Alleen hoeft de particulier geen provinciale opcenten te betalen. (Maar misschien gaat het kabinet dit ook nog wel veranderen??)
Groet,
Erik.
De eisen voor grijs kenteken zijn voor een particulier of een bedrijf gelijk.
Een bedrijf betaalt dan het grijze tarief voor de mrb, echter de particulier niet (die betaalt geel tarief mrb). Alleen hoeft de particulier geen provinciale opcenten te betalen. (Maar misschien gaat het kabinet dit ook nog wel veranderen??)
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
Dennis Crusio schreef:Roosendaal (tegen de Belgische grens aan) je bent welkom tim! we hebben een bijna prachtige goudsmederij! nog ff een aantal weken door bikkelen en dan is het beneden klaar!
ik ken het daar redelijk, nabij b.o.z en halsteren.
Als je nou ergens volgend weekend wat tijd vrij maakt, dan kan ik mogelijk wel langs komen, maar moet effe kijken of ik dat kan combineren met een bezoek bij Piet in BOZ.
Dat weet piet nog niet(ivm zijn infraroodwarmtemeter), maar dus bij deze.
Ik vind dit altijd de leukere zelfuitnodigingen...
Piet, ik ga je contacten..!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
IR temp.metertje kopen is goedkoper dan naar b.o.z rijden

gone
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
Is dat zo??
wat kosten die dingen dan?
gouda - daar naar toe, maal 2 is pakweg 200 km, is weet ik veel 23 liter diesel.
maakt pakweg 35 euro..
wat kosten die dingen dan?
gouda - daar naar toe, maal 2 is pakweg 200 km, is weet ik veel 23 liter diesel.
maakt pakweg 35 euro..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
tim schreef:Is dat zo??
wat kosten die dingen dan?
gouda - daar naar toe, maal 2 is pakweg 200 km, is weet ik veel 23 liter diesel.
maakt pakweg 35 euro..
plus drie uur tijd die je dan onderweg bent en geen acquisitie of productief werk kunt doen.....
Nog geen 20 euri op ebay nl
vanaf 18 euri tot een heel end duurder bij conrad
gone
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
haha
. stuur maar even een PM. Ik weet mijn planning voor dit weekend nog niet. Maar Roger heeft wel gelijk dat ze niet zo gek duur zijn. Ik heb zelf die pen meter van conrad besteld.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
Roger B. schreef:plus drie uur tijd die je dan onderweg bent en geen acquisitie of productief werk kunt doen.....
Als je zo gaat tellen dan kost dit forum jou ongeveer 3 rooitjes per maand, tenslotte kun je in die tijd beter aquireren, mailings en brieven opstellen, plannen bedenken en uitwerken en gewoon werk voor de klant doen.
Is ieder uur dat je iets voor jezelf doet gestolen van de zaak en is hobby tijd en geldverspilling.
Of je nu 's avonds je rust pakt of 's middags.....
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
Dennis, gezien de opmerking van roger, lees ga zo'n ding idd maar zelf kopen, ben je geholpen als ik die mal dan maar maak?
Dan kan ik 'm je opsturen.
Daar ik vroeger erg gecharmeerd was van "creatief met kurk", kan ik vast wel iets produceren met karton, opvouwen en opsturen.
Maak eerst dan een proefschot van pakweg 8/10 mm mdf, (halend uit een plaat van 122/244)voordat je de definitieve versie van 18/22 mm multiplex hout maakt.Voor de afwerking zou betonplex nog mooier zijn, maar dat zijn echt prijzige plaatjes..
Let op, de rdw/fiscus stelt wel eisen aangaande de bevestiging aan de auto, informeer daar even naar.
Piet: zoals te lezen, het koffiebezoek vooralsnog uitgesteld, anaway dank voor de geste.
Roger: tijd is geld, maar geld is ook niet alles..
Edward: sjezus jongeh, we zijn het een keer met mekaar eens, euhhhh.
.
Dan kan ik 'm je opsturen.
Daar ik vroeger erg gecharmeerd was van "creatief met kurk", kan ik vast wel iets produceren met karton, opvouwen en opsturen.
Maak eerst dan een proefschot van pakweg 8/10 mm mdf, (halend uit een plaat van 122/244)voordat je de definitieve versie van 18/22 mm multiplex hout maakt.Voor de afwerking zou betonplex nog mooier zijn, maar dat zijn echt prijzige plaatjes..
Let op, de rdw/fiscus stelt wel eisen aangaande de bevestiging aan de auto, informeer daar even naar.
Piet: zoals te lezen, het koffiebezoek vooralsnog uitgesteld, anaway dank voor de geste.
Roger: tijd is geld, maar geld is ook niet alles..
Edward: sjezus jongeh, we zijn het een keer met mekaar eens, euhhhh.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten