SanderTD4 schreef:Spaarnwoude dat is nog eens een thuisreis is toch al gauw twee minuten sturen.
Bedoel je naar het terrein toe of op het terrein zelf?
SanderTD4 schreef:Spaarnwoude dat is nog eens een thuisreis is toch al gauw twee minuten sturen.
R1200C schreef:SanderTD4 schreef:Spaarnwoude dat is nog eens een thuisreis is toch al gauw twee minuten sturen.
Bedoel je naar het terrein toe of op het terrein zelf?
tim schreef:Yair schreef:Misschien een beetje offtopic maar is Fursten Forest in Duitsland niet wat dan?
Daar zijn genoeg grote paden waar je rustig kan rijden en er zijn ook zeker uitdagende stukken bij.
Ik ben er een tijdje terug geweest met de quad en twee oude honda trikes.
Gr
Yair
Wil ik zeker ook nog eens bezoeken, schijnt een erg groot gebied te zijn, meen dat ik eens over 400 hectare las.
Wat overigens wel deels niet algeheel toegankelijk schijnt te zijn.
- die honda trikes: heel toevallig die dingen uit de jaren 80?, de atc trikes, iets van 200 of 250 cc
volgens mij werden die dingen tdt verboden in amerika, daar er een aantal zware ongelukken mee zijn gebeurd.
Met van die dikke ballon banden.
Ik zie dat je de wens voor een seriers hebt laten varen, en het nieuwe project wordt een 130 model "oorlog"??
Nou, mag hopen dat je op goede voet bent met de ouders in die kindvriendelijke beurt..![]()
Yair schreef:
Wat bedoel je met een kindvriendelijke buurt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten