Moet ik zeker koffie maken?
18/8 Veldhoven
Re: 18/8 Veldhoven
Gelukkig komp ie met de brommert, hoef ik m'n zonnebril nie op te zoeken nie.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
- Richard Vonk
Hallo Allemaal,
misschien mis ik iets, maar ik zie nergens dat er 18-08 wat te doen is op de Landsard...
misschien mis ik iets, maar ik zie nergens dat er 18-08 wat te doen is op de Landsard...
Go Far by Dakar
Edward schreef:
Lijkt me wel ja!
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Richard Vonk schreef:Hallo Allemaal,
Jawel hoor. http://www.lrch.nl/agenda/maand/2013-08
Edward van Vugt
Richard Vonk schreef:....misschien mis ik iets, maar ik zie nergens dat er 18-08 wat te doen is op de Landsard...
Je hebt helemaal gelijk want daar is ook niets te doen althans niet georganiseerd door de Off Road commissie van de LRCH. Het is niet in Veldhoven (Landsard) maar op het gronddepot in Spaarnwoude !
"Datum: zondag, 18. augustus 2013 - 10:00 to 16:00
Uitnodiging voor een gezellige dag Off Road rijden.
De Off Road commissie nodigt u allen uit om zondag 18 augustus vanaf 10.00 uur naar gronddepot Spaarnwoude ( NH)te komen. Per abuis stond op de LRCH site vermeld dat het evenement plaats zou vinden op de Landsard."
Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
haha.. oeps
..
maar dan kunnen we de vraag ook wel voortzetten.. hoe is dat terrein? ben daar nog nooit geweest namelijk.
maar dan kunnen we de vraag ook wel voortzetten.. hoe is dat terrein? ben daar nog nooit geweest namelijk.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Ooh, okee dan!
dus niet naar veldhoven maar spaarnwoude.
Euuh, dan toch even voor diegene die er even iets over kan/wil zeggen; ook leuk en uitdagend en dergelijke?
Het staat welliswaar als zodanig omschreven, maar voor een "praktijkverslagje/omschrijving" hou ik me aanbevolen!
Wil het niet zwaarder maken dan dat het is, maar er zit een , laat ik zeggen, "verhaaltje "achter;
In de mee te nemen rebellenclub zit 1 banjertje die veel geduld, tact en gebruiksaanwijzing vraagt gezien zijn huidige "zijn".Maw: ik wil die gooser echt een leuke dag geven, zodat ie effe uit zijn wereldje kan ontsnappen, en wie weet, smaakt het naar meer, biedt het een opening om te ontdekken dat er nog zoveel meer te ontdekken valt.
Dus even in theorie: stel dat dat terrein 2 ,misschien wel 3 bulten heeft, dan stel ik het liever uit naar een betere optie later in het jaar, althans met hem.
Vandaar even mijn "gemeut".
dus niet naar veldhoven maar spaarnwoude.
Euuh, dan toch even voor diegene die er even iets over kan/wil zeggen; ook leuk en uitdagend en dergelijke?
Het staat welliswaar als zodanig omschreven, maar voor een "praktijkverslagje/omschrijving" hou ik me aanbevolen!
Wil het niet zwaarder maken dan dat het is, maar er zit een , laat ik zeggen, "verhaaltje "achter;
In de mee te nemen rebellenclub zit 1 banjertje die veel geduld, tact en gebruiksaanwijzing vraagt gezien zijn huidige "zijn".Maw: ik wil die gooser echt een leuke dag geven, zodat ie effe uit zijn wereldje kan ontsnappen, en wie weet, smaakt het naar meer, biedt het een opening om te ontdekken dat er nog zoveel meer te ontdekken valt.
Dus even in theorie: stel dat dat terrein 2 ,misschien wel 3 bulten heeft, dan stel ik het liever uit naar een betere optie later in het jaar, althans met hem.
Vandaar even mijn "gemeut".
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Yair schreef:Misschien een beetje offtopic maar is Fursten Forest in Duitsland niet wat dan?
Daar zijn genoeg grote paden waar je rustig kan rijden en er zijn ook zeker uitdagende stukken bij.
Ik ben er een tijdje terug geweest met de quad en twee oude honda trikes.
Gr
Yair
Wil ik zeker ook nog eens bezoeken, schijnt een erg groot gebied te zijn, meen dat ik eens over 400 hectare las.
Wat overigens wel deels niet algeheel toegankelijk schijnt te zijn.
- die honda trikes: heel toevallig die dingen uit de jaren 80?, de atc trikes, iets van 200 of 250 cc
volgens mij werden die dingen tdt verboden in amerika, daar er een aantal zware ongelukken mee zijn gebeurd.
Met van die dikke ballon banden.
Ik zie dat je de wens voor een seriers hebt laten varen, en het nieuwe project wordt een 130 model "oorlog"??
Nou, mag hopen dat je op goede voet bent met de ouders in die kindvriendelijke beurt..
110 HT 200 Tdi 1989.
Spaarnwoude dat is nog eens een thuisreis is toch al gauw twee minuten sturen. 
SanderTD4
http://www.otototaal.com
109 RHD uit het Engelse leger
Lightweight series III (verkocht)
Santana 88 super (verkocht)
Defender 130 TD5 (verkocht)
Defender 110 mpi
http://www.otototaal.com
109 RHD uit het Engelse leger
Lightweight series III (verkocht)
Santana 88 super (verkocht)
Defender 130 TD5 (verkocht)