Roger B. schreef:ja, omdat je het signaal van het contact haalt zal de motor uit gaan bij uitschakelen van het contact.
waarom zou je, het is beter deze draad met schakelaar te gebruiken om te constateren of je probleem in de aansturing van de brandstofafsluiter zit.
gewoon rijden, en als de motor afslaat, niet de koppeling intrappen, maar gewoon dit schakelaartje omzetten, je zet dan spanning op de afsluiter, als de motor afslaat door wegvallen van de stuurspanning naar de afsluiter dan zal hij weer aanslaan als je de schakelaar omzet. Slaat ie dan niet aan, dan zit het dus hoogstwaarschijnlijk niet in de aansturing van het afsluitventiel, dan kan het nog het ventiel zelf zijn, of andere oorzaak.
Ik zou niet per definitie en altijd met deze schakelaar aan gaan rijden, aangezien het niet voorkomen van de storing geen zekerheid is dat je het probleem verholpen hebt (aangezien het niet op vaste momenten en intervallen voorkomt)
Kan ik hem op de koplamp aansluiten. Ik rij hoofdzakelijk overdags ook op de vakantie die eraan komt. Zou het zonde vinden om een tijdelijke schakelaar te moeten aanbrengen. Of weet jij een andere geschikte plek.
Nog bedankt voor het meedenken iedereen!