Daddy's

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
michel_

Re: Daddy's

Berichtdoor michel_ » 16 Jun 2013, 21:49

Ik kan ook niet anders zeggen, zo hoort het en zo zou iedereen het moeten doen (en hopelijk heeft iedereen het vandaag ook zo gedaan!!)

Alleen zelfs als ik het zo doe, dan krijg ik (ook buiten deze rit) jammer genoeg wel eens afkeurende blikken/gebaren van mede weggebruikers... Maar gelukkig ook veel duimen en blijde gezichten :-)
LRCH Allroad commissie lid, chef CP 30yrs jubi & 35yrs kernteamlid
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011

arjan_de_jong

Berichtdoor arjan_de_jong » 16 Jun 2013, 22:33

Was een erg mooie rit!

Erg genoten en idd veel mensen die blij waren dat we even wat snelheid er uit haalde enkel een paar renfietsers die er niet blij uit zagen
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)

piet_g

Berichtdoor piet_g » 17 Jun 2013, 08:00

Roger B. schreef:stof? dan heb je te hard gereden :lol: :lol: ........ heb meerdere keren verwonderd kijkende en duim omhoogstekende wandelaars en fietsers gezien als ik ruimschoots vóór hun al stapvoets ging rijden om zeker te zijn hun niet in een stofwolkje te zetten.... blijkbaar was dat verwonderlijk :roll: :roll:

Maar dan zeg je het zelfde hoor.. Want w_van_rooij zegt ook niet dat hij niet het zelfde heeft gedaan.. alleen dat er een hoop stof was. ;)

Afremmen om de hoeveelheid stof tot een absoluut minimum te beperken voor de fietsers en wandelaars vind ik ook wel zo netjes om te doen.. maar als die er niet zijn, tja dan mag het we stoffen hoor.. en dan hoef je niet eens hard te rijden.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Tjalf Bloem

Berichtdoor Tjalf Bloem » 17 Jun 2013, 08:05

mooie rit, mijn foto's staan hier http://www.mijnalbum.nl/Album=FD76GKIZ

groetjes,

Tjalf

tookaphotoof

Berichtdoor tookaphotoof » 17 Jun 2013, 09:22

Zaterdag eerst half Nederland aangedaan voor wat werk om dan als een speer weer naar huis te gaan. Auto volgeladen en vertrokken naar de camping. Een mooi beschut plekje gekregen, met uitzicht op de parkeerplaats, zodat ik de honden in de laadbak kon laten slapen.
Was laat aangekomen, dus na het opzetten van de tent en het lopen van de honden had ik denk rond 8 uur in de avond m'n 'afhaalontbijt'.

In de ochtend verslapen, de honden flink kunnen laten ravotten, maar daarna wederom geen tijd meer gehad om rustig te ontbijten. Tegen kwart voor 12 pas alles weer afgebroken en in de auto geladen.
Hele mooie rit gehad. Mooi weer en een hoop vriendelijk gezwaai van andere Landrover eigenaren en andere mensen.
Tussendoor nog even stil gestaan om te genieten van de zon en van al dat moois dat voorbij kwam rollen over het zandpad.
Het was de eerste rit die we hebben meegedaan en het smaakt duidelijk naar meer!

@ Tjalf, leuke foto's. De blauwe auto valt erg op. Mooie frisse kleur.
Heb mezelf ook nog terug gezien (9605).

Allen.

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 19 Jun 2013, 18:01

mooie rit! geweldig uitgezette route. de camping ernaast was ook geweldig! deze is zeer landrover vriendelijk!

op naar het volgende ( als de laro een nieuwe motor heeft)

Terug naar “Evenementen”