Zo blij als een kleuter!
-
Roger B.
Re: Zo blij als een kleuter!
nog een dik jaar............................................en dan leveren ze het oermodel niet meer 
gone
Dat zal mij niet boeien, ik heb er 1 en die gaat niet meer weg. Wat we kopen ls de Disco uit elkaar valt zien we dan weer wel.
Overigens wordt ingrid heel erg blij van treintjes! Zo zeer zelfs dat ze nooit met een Land Rover naar de bewoonde wereld reist maar altijd met de trein.

Overigens wordt ingrid heel erg blij van treintjes! Zo zeer zelfs dat ze nooit met een Land Rover naar de bewoonde wereld reist maar altijd met de trein.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
tja ieder zijn afwijking, maar in Ingrids geval toch ander blij dan bij Marc, die wordt al hitsig van zo'n werkmaterieelfoto.... ing gaat het vooral om het "genot" van bezig zijn met andere dingen in de tijd dat je reist
gone
Roger B. schreef:nog een dik jaar............................................en dan leveren ze het oermodel niet meer
gelukkig heb ik het oermodel al
las ik nou laatst dat de opvolger niet door gaat
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
-
Roger B.
Ja, de opvolger gaat (voorlopig) niet door en de huidige voldoet in 2015 niet meer aan de eisen.....
Er komt een "vervanger" in de vorm van een uitgekleedde discovery...
Tenminste...dat is wat ik er van gelezen heb
gone
maar dan wel 1 met een softtop hoop ik
-
Roger B.
Vast niet.....dat kost meer an ontwikkeling en extra productiestraat dan het produceren van een toch al bestaande carrosserie
gone
Roger B. schreef:Ja, de opvolger gaat (voorlopig) niet door en de huidige voldoet in 2015 niet meer aan de eisen.....
Ik vind het niet erg, vond het model weinig "onderscheidend" en teveel op een f**king Skoda of Mini lijken.
Zo blijft de Defender de Defender
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
-
Roger B.
de DC100 zou het sowieso niet worden, er zou een ander ontwerp in ontwikkeling zijn, dat project is afgekapt.
en de vervanger zou sowieso geen defender gaan zijn, die naam zou niet meer gebruikt worden
en de vervanger zou sowieso geen defender gaan zijn, die naam zou niet meer gebruikt worden
gone
Om nog maar even terug naar topic stoeltjes te gaan........
Dat die recaro's fijnzijn geloof in voor de volle 100%. Zou echter niet in mijn budget gaan passen denk ik.
Een nadeel van de recaro's vindt ik trouwens dat ze een beetje te overdone racerij zijn zeg maar. Beetje boel kuipstoel.
Maar je zal er dan dus niet makkelijk uitvallen.
Maar omdat ik niet stil zit en toch ook na aan het denken ben over interieur opleuken als binnenkort mijn auto "gedaan" gaat worden.......
Ik kwam vandeweek de premium seats van land rover tegen...... en ik moet zegguhhhhhhh...........
Helemaal niet verkeerd hoor
Denk wel dat dat heel dik zal staan met daarbij een startech stuur, Terre Firma Roof Console, etc etc etc
Begin al helemaal in de mood te komen
Alleen eerst nog ff een bulkhead en chassis renoveren voor die tijd vrees ik
Dat die recaro's fijnzijn geloof in voor de volle 100%. Zou echter niet in mijn budget gaan passen denk ik.
Een nadeel van de recaro's vindt ik trouwens dat ze een beetje te overdone racerij zijn zeg maar. Beetje boel kuipstoel.
Maar je zal er dan dus niet makkelijk uitvallen.
Maar omdat ik niet stil zit en toch ook na aan het denken ben over interieur opleuken als binnenkort mijn auto "gedaan" gaat worden.......
Ik kwam vandeweek de premium seats van land rover tegen...... en ik moet zegguhhhhhhh...........
Helemaal niet verkeerd hoor
Denk wel dat dat heel dik zal staan met daarbij een startech stuur, Terre Firma Roof Console, etc etc etc
Begin al helemaal in de mood te komen
Alleen eerst nog ff een bulkhead en chassis renoveren voor die tijd vrees ik
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders