Ja ik heb een superseal krimptang besteld online, google maar even op superseal krimptang..even gedoe maar als je hem hebt ga je vaker superseals gebruiken.
Ik heb al diverse standaard stekkers vervangen door deze superseals...
Verstralers
Re: Verstralers
When you buy a Landrover, your not buying a car your buying a lifestyle.....
-
Roger B.
da's gewoon een krimptang voor ongeisoleerde kabelschoentjes....
en die stekkers leveren ze in 1-8 polig bij Würth en Berner en aanverwante leveranciers...... is vergelijkbaar met wat ik destijds in de vertralers gemonteerd had, dat waren soortgelijke stekkers als je in auto's vaak op benzineinjectoren en diverse sensoren vindt
en die stekkers leveren ze in 1-8 polig bij Würth en Berner en aanverwante leveranciers...... is vergelijkbaar met wat ik destijds in de vertralers gemonteerd had, dat waren soortgelijke stekkers als je in auto's vaak op benzineinjectoren en diverse sensoren vindt
gone
Popnagels kun je uitboren en terug plaatsen
. dus je zou de draden ook kunnen verlengen in de lamp.
Daarnaast zou ik me over die 12V stekkers niet al te veel zorgen maken. gewoon stekkers er aan en krimpkous er om, mits je ze echt er om de zoveel tijd af wilt kunnen of moeten halen.
Daarnaast zou ik me over die 12V stekkers niet al te veel zorgen maken. gewoon stekkers er aan en krimpkous er om, mits je ze echt er om de zoveel tijd af wilt kunnen of moeten halen.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
- gLobetrotter
Draden strippen, krimpgaine over ieder draad, en krimpgaine over de kabel;
Draden solderen, krimpgaine/draad over de las en verhitten, krimpgaine/kabel over de las schuiven, aan de uiteinden druppel 'secondenlijm' en eveneens verhitten.
Perfect afgedichte verbinding
Draden solderen, krimpgaine/draad over de las en verhitten, krimpgaine/kabel over de las schuiven, aan de uiteinden druppel 'secondenlijm' en eveneens verhitten.
Perfect afgedichte verbinding
marko001 schreef:Hallo,
Hierbij een vraagje over de montage van 2 verstralers op de bumper, de lampen die ik zou willen plaatsen hebben, vind ik 1 nadeel, uit de lampen steken de 2 aansluitdraden zo ongeveer 10 centimeter uit, dus dat zou betekenen dat je vlak boven of onder de bumper deze moet verlengen, heeft iemand hier tips om deze verbinding goed waterdicht kan krijgen?
Ik zou liever aan de lamp een langere draad maken zodat de aansluiting in de lamp zit, maar deze is niet open te krijgen, iemand tips hier, of voorbeelden?
Groetjes
Marco
Bedankt voor de info, ga denk maar eerst aan de slag met die soldeer hulzen, stekkers is ook mooi, maar als ze eenmaal staan, blijven ze voorlopig ook staan.
Groetjes
Marco
Groetjes
Marco