help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
graag gedaan. ik ben de beroerdste niet
- Hans Laro 88
Hmm,
Ik zou mijn schoonmoeder altijd met het gezicht naar beneden begraven en veeeeeeeeeel dieper.

Ik zou mijn schoonmoeder altijd met het gezicht naar beneden begraven en veeeeeeeeeel dieper.
Groet,
Hans
Series 3 88 2 1/4 softtop 1975
Hans
Series 3 88 2 1/4 softtop 1975
-
Dennis Crusio
hij rijd!!!!!! het is een latertje geworden. de garage houder is tot 2.30 doorgegaan en heeft gezorgd dat onze trip toch nog door kon gaan!!!! we zien jullie zo!!!!!!!!!!!!! de zuiger raken de kleppen niet!!! pfffff thanks voor jullie advies. en een duim omhoog voor de garage houder!!!!
als het zo erg is met je schoonmoeder, zou ik nog drastischer maatregelen nemen. Met de mijne alleen maar goede ervaringen.
-
Landmarcs
De remedie is eerst zien of je het met je (toekomstige) schoonmoeder kan vinden voordat je verdere (definitieve) stappen zet.
't Is bij mij niet slecht uitgepakt. M'n schoonmoeder noemt me "dat monster" en dat is al een stuk beter als waar ik voorheen tevreden mee moest zijn, nl. "het tijdelijk verschijnsel", begrijp mij (en mijn schoonmoeder) goed: het wordt pas gevaarlijk als ze niks of hel giftige danwel aardige dingen gaat zeggen.
Groeten MarcS
't Is bij mij niet slecht uitgepakt. M'n schoonmoeder noemt me "dat monster" en dat is al een stuk beter als waar ik voorheen tevreden mee moest zijn, nl. "het tijdelijk verschijnsel", begrijp mij (en mijn schoonmoeder) goed: het wordt pas gevaarlijk als ze niks of hel giftige danwel aardige dingen gaat zeggen.
Groeten MarcS
-
Dennis Crusio
na een geweldig weekend in de beekse bergen, heeft de 110 zich goed gehouden. schoonmoeders ligt goed begraven hahahahaha