Off-road cursus
Re: Off-road cursus
Wel een leuk idee om te doen! Misschien zal ik het mijn vrouw kado doen, ik weet dat die er niks mee heeft dus als zij het dan niet wil, dan doe ik het wel! Hoppaaa, 2 vliegen in 1 klap 
Auto's maken de man
pas maar op Roover1 ...
best kans dat ze dat doorziet met het risico dat je het jaren later nog te horen krijgt....
Als je het goed wilt doen, regel je voor jullie 2 zo'n dag en wijs je haar op de ladies day van de club
groetjes, Fenna
best kans dat ze dat doorziet met het risico dat je het jaren later nog te horen krijgt....
Als je het goed wilt doen, regel je voor jullie 2 zo'n dag en wijs je haar op de ladies day van de club
groetjes, Fenna

Haha ja grote kans dat het verkeerd uitpakt!
Dan maar voor ieder wat wils opzoeken..
Dan maar voor ieder wat wils opzoeken..
Auto's maken de man
misschien dit jaar weer op de Lady's day ?
gr. Babs
gr. Babs
- Thomas Td5
Een belangrijke deel van elke off-road cursus gaat ook over veiligheid. Het is zo makkelijk daar de fout in te gaan, en het kan potentieel vreselijke gevolgen hebben. En dan heb ik het niet alleen over blikschade.
-
Roger B.
en jij hebt een offroad cursus nodig om bewust tr zijn van potentiele gevaren? gewoon gezond verstand houd me al 8 actieve offroadjaren letsel vrij, ook niet ingecalculeerde schade aan mij. auto heb ik in het terrein niet gehad.
en mijn discos kwamen echt wel verder dan wat greenlanepaadjes
gone
Roger B. schreef:en jij hebt een offroad cursus nodig om bewust tr zijn van potentiele gevaren? gewoon gezond verstand houd me al 8 actieve offroadjaren letsel vrij, ook niet ingecalculeerde schade aan mij. auto heb ik in het terrein niet gehad.
Als ik al schade rij zoals vorig jaar tijden het bikkelweekend dan is dat omdat ik vertrouw op een ander die meekijkt. Verder rij ik altijd overal tegen aan, maar dat heeft niks met off roaden te maken, dat doe ik gewoon in het verkeer ook.
Paaltjes, lantaarmpalen, etc, met keren oid weet ik ze te vinden. Ik durf dus wel te stellen dat ik eigenlijk echt nie kan auto rijden nie, maar ik ben ook een motor rijder. Maar off road ga ik geen uitdaging uit de weg en dat is nog nooit echt mis gegaan.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Waar ik deze cursus vooral voor bedoel is dat ze meer gevoel bij / vertrouwen in het terreinrijden krijgt. Kennis over veiligheid is daar m.i. wel een belangrijk onderdeel in, en natuurlijk voertuigbeheersing, weten wat kan of niet.
Bedankt voor de reacties voor zover!
Bedankt voor de reacties voor zover!
Land Rover 90 - 1985 - 200TDI - LT77 - LT230
-
Roger B.
je rijdt zelf toch wel al een tijdje offroad? wil ze het niet van jou leren? gewoon een dagje met goed weer, niet net na een natte periode, met 1 of 2 andere auto's naar bijvoorbeeld furstenau en daar simpele stukjes uitzoeken....
tenzij het net zo is als bij mijn ega...hoeft niet zo nodig, bang de dagelijkse auto te beschadigen en dat soort onzekerheden
tenzij het net zo is als bij mijn ega...hoeft niet zo nodig, bang de dagelijkse auto te beschadigen en dat soort onzekerheden
gone
-
Dennis Crusio
naar duitsland wil ik ook wel mee! misschien een keer met een aantal forum leden een oproep plaatsen en boeken en rijden. op deze wijze kunnen de mensen zonder ervaring zich erbij aansluiten en leren we van elkaar!
maand 7 of zo iets?
wie plaats er de oproep op het forum?
gr dennis
maand 7 of zo iets?
wie plaats er de oproep op het forum?
gr dennis